Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese e nje kombi ku paraardhesit tane derdhen gjak,ku nenat derdhen lotin, e ku femijet u bene burra per te mbijetuar.Jam I vecante sepse vendin tim e karakterizojne ajo shqiponje krenare e stampuar ne gjak,ajo melodi te cilen cdo shqiptar e di,ate hero kombetar, Skenderbeun qe beri edhe turqit te ndiheshin xheloze.Ato emocione, krenari por edhe detyrim ndaj ketij vendi te shenjte.Jam i vecante per traditat, per arritjet dhe me e rendesishmja per gjuhen. Per kete gjuhe historike,per kete gjuhe trimash,per kete gjuhe shqiptari,per gjuhen shqipe.Jam i vecante se flas dhe geg dhe took.Jam i vecante se pervecse familjes,shendetit,shoqerise dhe punes te tjerat nuk kane shume rendesi.Jam I vecante se besoj ne zot dhe se lutem per te miren e ketij vendi.Jam shqiptar dhe jam krenar se pavaresisht se nuk jemi nje shtet i madh,kudo ne bote flitet per besen e shqiptarit, ku per te jane thurur vargje,romane e shkrime te mrekulluesheme. Edhe pse dita-dites po shterohet perdorimi i tyre serish veshjet popullore na kane karakterizuar dhe do te na karakterizojne gjithmone.Besoj se e kuptuat se te jesh shqiptar eshte me shume se ti perkasesh nje kombi, do te thote ti perkasesh nje familjeje te made!!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!