Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2291
Data e postimit: 2014-04-06 18:04:49
Shikime: 14027
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 2

Titulli: Mami

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Vlera e Nenes
Autori: Paola
Shkolla: Bardhyl Popa
Klasa: 8A
Qyteti: Elbasan
E-mail: princesha110@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne kete bote.Eshte nje mama e shkelqyer,e mrekullueshme.S'eshte vetem nje mama per mua.por eshte edhe mikja ime,ku une shpreh cdo gje...Eshte dielli im ku shkelqen cdo dite edhe me shume.Nuk gjej dot fjale t'a pershkruaj dashurine qe kam per mamane time,por me nje fjali mendoj se e shpreh disi dashurine qe kam per te."S'ka rendesi nese dielli nuk do te linde,rendesi ka qe mamaja ime vazhdon te buzeqeshe..."Keto mund te jene fjalet e duhura dhe fjalet me te bukura qe une mund te them per mamane time...JE GJITHCKA PER MUA MAMI.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Paola - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Mami/2291


Vepra te ngjashme
Thesari im
Lloji: Ese vleresuese
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe f...
Nje person i dashur...
Lloji: Ese pershkruese
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shu...
Vlera e shoqerise
Lloji: Ese argumentuese bindese
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire dhe ke te drejte por...
Ese pershkruese
Lloji: Ese pershkruese
Mami Ajo qe qe me ka sjelle ne jete,ajo qe me mbush me lumturi,ajo qe me frymezon,ajo qe me mbeshte...
Mami une te dua.
Lloji: Ese shpjeguese
A me do mua? Cfare pyetje eshte kjo mami?A jam kaq e pafytyre saqe mos ta dua personin qe me solli ...
nena
Lloji: Analize letrare
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mir...
nena
Lloji: Ese pershkruese
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mir...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
Nene
Lloji: Ese vleresuese
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi ...
TE ADHUROJ XHAXHI
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim...
Poezi
Lloji: Poezi personale
A KA NJERI ME TE MIRE SE TY , O NENE ? A KA FYTYRE ME TE QESHUR SE TI ? TI JE GJITHCKA PER MUA ... ...
I'm Coming Home (P....
Lloji: Ese shpjeguese
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga s...


Komentet e fundit!

Emri: jasi
Email: jasiseli123@gmail.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri: un
Email: un26@yahoo.com
Komenti: hahahahhahaha
  Pergjigju

Emri: misteriozja
Email: misterjozja.16@hotmail.com
Komenti: na cavet .....
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.