Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6308
Data e postimit: 2018-03-15 19:28:25
Shikime: 2411
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: me thane

Lloji: Ese vleresuese
Tema: tema porfosioni
Autori: agnesa sejdiu
Shkolla: deshmoret e 5 prillit
Klasa: VIII
Qyteti: GJILAN
E-mail: arben-sejdiu@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete.
Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita
Me thane qe jam shkrimtare,ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arrite te shkruash te verteten ta dallosh prej iluzionit prej genjeshtres u qudita.
Me thane qe jam e mencur,ju thashe prap pse?ata me thane sepse ti ke arritur ti lexosh te gjitha librat qe jane ne bibloteke,u qudita
Me thane qe jam pianiste ,ju thashe pse?ata me thane sepse ti krijon tinguj te bukur plote gjalleri u qudita
por nuk i degjova sepse mirreshin me mua e jo me veten e tyre.Une beje gjera te kqija por nuk jam djall une beje gjera te mira por nuk jam engjull,nuk keni nevoije te me tregoni e di kur te ndaloi,kur te nisem,e di kur te ndryshoi.qka eshte thyer munde te ndreqet,qka te dhemb do te sherohet dhe pavarsish gjithqkaje sa me shume erresire behet dielli do te linde prap.Nuk munde kurre te shikoije ylberin nese jam duke shikuar poshte.Tani,tani eshte koha te mendoi jashte kutise.
me thane qe jame e rrezikshme ju thashe pse?ata me thane sepse ti arrite ta krijosh te ardhmen tende me forcen tenede.E une une QESHA.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     agnesa sejdiu - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/me+thane/6308


Vepra te ngjashme
Une
Lloji: Rrefenja
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njere...
Une
Lloji: Rrefenja
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njere...
Pylli i Djegur
Lloji: Tregime per femije
Nje dite prej ditesh isha duke shkruar ne pyll.Partritur e gjithe pylli morri flake.Une menjehere vr...
Shqiperi o nena jon...
Lloji: Poezi lirike
Jam krenare qe jam shqiptare Dhe do te jem gjithmone Shqiperine do ta mbaj ne zemer Pergjithmone!...
Perralla per femije
Lloji: Analize letrare
Mizat Nje here disa miza ishin shume te uritura pastaj duke fluturuar e duke fluturuar pane nje e...
jeta
Lloji: Hartim
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me p...
Jeta
Lloji: Hartim
Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim. Po na jem te detyrum me p...
Dhelpra dhe majmuni
Lloji: Fabul
NJe dhelper dhe nje majmun po kalonin ne te njejten rruge dhe flisnin per bujarine e fisit te tyre. ...
I perenduari
Lloji: Poezi personale
"I Perenduari" Vdic-iku me thane Se pane te tretej ,po e lane tek u mbyt ne detin e thare keshtu...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Ese shpjeguese
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 M...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Per Pranveren
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te ge...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.