mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nje rol te rendesishem ne jeten tone dhe meritojne shume.ne ate dite une kam rastin per ti treguar atyre respektin tim.mesuesit kane nje mision te vecante.detyra e tyre eshte te na mesojne por,me se shumti ata behen si prinderit tane te dyte pasi ne kalojme pothuajse gjysmen e dites me ta.dihet qe marredheniet mesues-nxenes nuk jane perhere te shkelqyera,por gjithsesi mendoj se secili nga ne do te kete pasur ndonje mesues qe i ka ngelur ne zemer dhe qe ka pasur respekt te vecante.duke shmangur te ngjaje me prinderit,mesuesi eshte njeriu qe ata besojne kur jane ne bankat e shkolles,per ti keshilluar dhe pse jo per ti qortuar.ne nuk duhet ti gjykojme ose ti komentojme ne menyre negative.mesuesit kane ndikim te madh ne jeten tone sepse ata na edukojne dhe na ndihmojne per te ndertuar te ardhmen tone!!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
xhenada ada - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/mesuesit+tane/3793
Vepra te ngjashme
Jam I vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese...
qka me ben mua te l...
Lloji: Ese vleresuese
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani...
BABAI IM I SHTRENJT...
Lloji: Ese vleresuese
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZ...
Genjeshtra te ze ro...
Lloji: Ese vleresuese
Në këtë tokë nuk ka njeri qe nuk gënjen apo mashtron,tashi mos flasim për mashtrimin se temën...
Emri:
legeni
Email:
klarasadiu@alblove.com
Komenti:
mua eset me pelqejn shume i dua pa mase por kjo ese isht shumm e bukur me pelqe pa mase sepse mesuesit jane si prindrit tane
Emri:
Lalezare Istrefi
Email:
lalethebest.01@gmail.com
Komenti:
Shume ese e bukur,megjithate thenie e bukur per kujdesin dhe respektin e arsimtareve ndaj nxenesve por ajo nuk ndodh ne shkollen time.
Megjithate te pergezoj Xhenada.