Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4529
Data e postimit: 2015-11-01 21:18:57
Shikime: 3677
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Dashuri mes 2 vetave

Lloji: Hartim
Tema: Ta duam njeri tjetrin.
Autori: J.A!
Shkolla: Hasan Prishtina
Klasa: kl. 8
Qyteti: Shkup
E-mail: Jasir.humani12@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell miresi , drejtesia sjell drejtesi , jo miresia sjell jo miresi. Pra duhet te jemi te kujdesshem te kemi moral te mire,qe te bejm vepra dhe pune te mira.
- Njeriu i moralshem gjithnje ben vepra dhe pun te mira. pra duhet te jemi te moralshem qe edhe ai njeri qe nuk eshte i mir , prej ati qe ben vepra te mira permirsohet nga pa drejtesia!.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     J.A! - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Dashuri+mes+2+vetave/4529


Vepra te ngjashme
Ta duam njeri tjetr...
Lloji: Hartim
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shu...
gjithqka nga jeta
Lloji: Hartim
Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme.....
KUSHTUAR NENE TEREZ...
Lloji: Analize letrare
nuk eshte turp te japesh dashuri por eshte liri e gezueshme. ketu ska asgje as kete e as ate por jem...
Parapelqej miresin...
Lloji: Ese shpjeguese
Sikur njeriu te dinte se qfare eshte miresia nuk do te ekzistonte dhuna, nese njeri kerkone ndjese d...
boys&girls
Lloji: Tekst filozofik
SHESH SHIKOJME VETEN NE PASQYR EDHE THEMI SE JEMI TBUKRA APO JEMI TSHEMTUARA. NA PELQEN NJE DJAL DHE...
drejtesia
Lloji: Analize letrare
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cile...
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
dashurija ndaj jete...
Lloji: Ese argumentuese
ese per dashurine ndaj jetes dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot. d...
E vërteta
Lloji: Poezi meditative-filozofike
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të...
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije! Jeni ju ata qe duhet te mbroni the...
Shpresa ndaj nje ad...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.