Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-11-06 19:37:46
Shikime: 5451
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Jeta

Lloji: Hartim
Tema: Jeta
Autori: Besart Lamallari
Shkolla: "Kongresi i manastirit"
Klasa: VIII-3
Qyteti: shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim.
Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara.
Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara askujt koken mos e ul po kur je gabim duhesh me kuptu edhe falje me kerku.Nese dikush te thote nuk mundesh me ba nje gje ose nuk ke prirje per ndonje gje mos e merr afer zemres se te ka inat por se ndoshta ta thote se ta do te miren.Jetojeni jeten sa keni kohe,dijani vleren gjerave ose dikujt para se me i humb se ma koha nuk kthehet edhe pse na e sjellim oren ne mur ajo nuk do me thane asgje se ajo qe u perjetu shkoj edhe nuk kthehet me.Mendoni mire se qka po folni se kur ta gjun shigjeten ska asnje mundesi me shti ne hark perseri kshtu qe duhet me menu mir qa po folni e qa po thuni se klik klak sekondat hecin mintutat shkojn gjithqka qe shkon nuk kthehet edhe nje here prap.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Besart Lamallari - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Jeta+/1665


Vepra te ngjashme
Shkolla si vend i d...
Lloji: Hartim
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Int...
Festat e fundvitit
Lloji: Hartim
Për mua ky pushim ishte mjaft i veqantë sepse edhe sa i përket mësimeve edhe sa i përket kënaq...
Arka e trasheguar
Lloji: Hartim
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene q...
Nena Engjell mbrojt...
Lloji: Hartim
Nena Engjell mbrojtes ! Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . ...
Atdheu
Lloji: Hartim
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte ....
perjetesi lumturuse
Lloji: Hartim
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e ...
Libri-burimi i ditu...
Lloji: Hartim
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i ...
histori nder shekuj
Lloji: Hartim
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu k...
SPUDERMAN
Lloji: Hartim
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend ...
Të duash
Lloji: Hartim
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufi...
Pranvera
Lloji: Hartim
pranvera erdhi. ditet tani jane me te gjata. moti eshte me i ngrohte.. bore ka vetem ne maja te lart...
Atdheu im
Lloji: Hartim
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.