dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet dashuria mes dy personash eshte shume e shenjte e paster e dlire e mrekullueshme dashuria eshte kjo te dashur njerez e kush jam un qe te flas per te ndoshta ngaqe jam e tille apo kam njohur njerez qe e kan perjetuar kete ndjenje por gjithashtu kam pare edhe te tjere qe e kan shperfillur apo e kan njollosur kete ndjenje si gjithmaon thuhet qe per te kuptar nese nje vajze apo nje djale te dashuron kupohet nga menyra se si ai ajo sillet me ty nje djale kuptohet kur e dashuron nje vajze kur ai ka gjithcka qe deshiron ndersa nje vajze kuptohet qe e don nje djale kur ai nk ka asgje pervecse dashurise se pafundme qe ka per ti ofruar por duke qene bashke me kete njenje te madhe arrijne gjithcka edhe sikur bota te jete e tera kunder dashuria ta mbush shpirtin e zemren e cfare i do gjerat e tjera kur ke ate qe eshte arsyea e buzeqeshjes tende te perditshme ne krahet e tij ndihesh e sigurt nga cdo gje e ngrohte gjithashtu ndjen edhe ndjenjat qe ai te percjell dashuria te ben te harrosh gjithcka e gjithekend natyrisht frytet e kesaj dashurie shperblehen edhe ne fund pastaj nga zoti kur ai te bekon me femije qe jan frytet e dashurise se asaj dhe te tij. te dua te dashuraj dhurojini keto fjale qe jane me te rendesishme per cdo kend. thjesht nje TE DUA.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!