Data e postimit: 2018-01-16 20:01:34
Shikime: 13723
Likes:
19
Dislikes:
6
Titulli:
Pranvera
Lloji:
Hartim
Tema:
Pranvera
Autori:
Arlind
Shkolla: Anonim
Klasa: 2
Qyteti: Tiranë
E-mail:
Email eshte i fshehur!
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve.
Lulet celin plot.Ato kane ere të mir.Nuk ben ftohtë dhe ka plot rreze Dielli.Ne kënaqemi duke luajtur në park mes natyrës.Shpesh bëjmë kurora me lule.Nuk mërzitemi.Pemët mbushen me lule dhe gjethe.Të gjith e duan pranveren.Fluturat dhe bletet shkojnë kudo.
Në pranvere qielli bëhet blu.Ky ishte hartimi i shkurter i pranveres .
Ju pelqen pranvera dhe ju?
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Arlind - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Pranvera/6170
Vepra te ngjashme
vdekja e shoqes tim...
Lloji: Hartim
shoqja ime e dashur
o sa fort te kam dashur
gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases
kurre st...
histori nder shekuj
Lloji: Hartim
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu k...
Rruga e drejte per ...
Lloji: Hartim
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje.
Duhet...
Jam krenare qe jam ...
Lloji: Hartim
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mreku...
harry potter
Lloji: Hartim
Harri potter 11 vjec nuk eshte nje femije si te gjithe te tjeret ka nje vrage ne balle ne formen e n...
Per Pranveren
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te ge...
RESPEKTI
Lloji: Hartim
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli sy...
"Festat e nëntorit...
Lloji: Hartim
Festat e nëntorit janë shumë me vlerë dhe të gjith shqiptarët i duan festat e nëntorit!
2...
ARSIMIMI
Lloji: Hartim
Nje nder gjerat me te rendesishme dhe themelore per ne eshte arsimi,pa te ne do te ishim sikur peshk...
Jam një vajzë që...
Lloji: Hartim
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekzi...
7 marsi
Lloji: Hartim
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe b...
PER VELLAIN TIM
Lloji: Hartim
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai ...
Emri:
ajshe
Email:
ajshe@gmail.com
Komenti:
shum mire
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti