Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7495
Data e postimit: 2020-12-13 17:42:23
Shikime: 2005
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Arka e trasheguar

Lloji: Hartim
Tema: Arka e trasheguar
Autori: Orgita
Shkolla: Azim Vokshi
Klasa: XI-C
Qyteti: Bajram Curre,Tropoj
E-mail: orgitabushati@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe te eshte dhene ty ky privilegj .
Kjo per mua eshte mese e vertet .Une mbaje ne shtepi nje arke te vjeter qe nga katragjyshja ime .Ajo arke sic me kane thene e mbante nusja e shtepise .Pra nusja e djalit te pare te familjes .Ne ate arke ajo mbante gjerat me me vlere per te .Artka trashegohej nga brezi ne brez .Tashme ate arke duhej ta merte nusja e xhaxhait te madhe ama ai ate arke e ka lene ne shtepine e vjeter ,ne fshate.Duke rene dakort me tim ate u vendos qe arken ta merrte babai pasi ai ishte femija me i vogel dhe me i ledhatuari i familjes .
Ne momentin qe arka vjen ne shtepine tone ,shtepia behet akoma me e bukur dhe me tradicionale ..Ne ate kohe une isha e vogel se teksa vezhgoja arken ,zbukurimet e bera mbi te ,me benim pershtypje ,por akoma me shume fakti qe si ishin gdhendur format e luleve ne menyren me te bukur te mundshme .
Si ka mundesi qe edhe ne ate kohe beheshin gdhendje te ndryshme kaq te bukura?Po cfare materiali ishte e gjithe arka? Cfare mbanin mbrenda nuset? Njeqind e njemije pyetje .Ama babit ndonese i drejtoja 1000 pyetje ,nuk prtonte te me kthente pergjigje .Perkundrazi me mesoi te kujdesesha per te sepse keshtu tregohej nderim per ata qe e kane perdorur arken para meje pra parardhesit e mij.
Me kujtohet kur babai me tha i perlotur se kjo eshte e vetmja gje qe i ka mbetur nga mamaja e saj te cilen e donte aq shume .Kjo me ben qe ta vleresoj akoma me shume .Dhe kjo me bene krenare dhe jo vetem por edhe pergjegjese.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Orgita - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Arka+e+trasheguar/7495


Vepra te ngjashme
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
nje vend i afert ng...
Lloji: Ese pershkruese
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim...
NDERGJEGJJA E NJOLL...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke b...
pasqyra
Lloji: Ese filozofike
Shume here me lindin ne mendje pyetje rreth ekzistences te njeriut ,kafsheve, pemve, yjeve, luleve d...
BABAI IM I SHTRENJT...
Lloji: Ese vleresuese
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZ...
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
Pabarazia Gjinore
Lloji: Ese argumentuese
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqe...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
dashuria e vertete
Lloji: Tregim
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe t...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.