Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5845
Data e postimit: 2017-05-18 18:41:16
Shikime: 36312
Raporto

Likes: 45 Dislikes: 8

Titulli: Nente vjet kaluam bashke

Lloji: Hartim
Tema: Nente vjet kaluam bashke
Autori: Fiona Ajrullaj
Shkolla: Sh.F."Sllavejko Arsov"
Klasa: 9
Qyteti: Resnje
E-mail: fiona.ajrullai_2002@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdha per te arire deri ne fundin e dhimshem qe ariva sot.Dita kur i njoftova shoket e mi,ishte adventura me e bukur e jetes sime qe nuk do t'a harroj gjithe jeten.Shoqeria jone ishte,eshte dhe do te jete e jashtezakonshme.Secili prej shokeve te mi kishte karakteristika te vecanta,secili prej tyre kishte ves te keq te cilin e mesova menjehere.Menjehere filluaam t'a kuptojme njeri-tjetrin,filluam t'a duam njeri-tjetrin njesoj sikur te ishin motrat dhe vellezrit tane.Nuk e dija se eshte kaq e veshtire dhe e dhimshme te shkruaj,por me e veshtire eshte t'i kujtoj momentet e paharruara te shkolles fillore.Do te me mungoje cdo gje:bankat e shkolles fillore,pamja e mrrekullueshme nga dritaret e klases tone,por,me shume arsimtaret.Ata,te cilet na udhezuan,na mesuan se si te jetojme.Keshillat dhe kujtimet e tyre jane mberthyer thelle ne zemren time dhe asnjehere nuk do te dalin.Me shume deshire do te doja ti them kohes NDALU!Do te doja t'i rrikthehem edhe njehere kohes dhe klases tone qe ishte e mbushur plot gezim,dashuri dhe energji pozitive nga gjithe ne,do te doja ti rrikthehem gezimit ku u njoha me diturine time te pare.Edi,se dita e fundit e shkolles do te jete dita me e veshtire e jetes time,dhe me shume dhimbje do te them:"Lamtumire,arsimtare te dashur dhe shkolla ime fillore".




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Fiona Ajrullaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Nente+vjet+kaluam+bashke/5845


Vepra te ngjashme
nxenesit e vegjel
Lloji: Ese pershkruese
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me d...
8 vite bashk
Lloji: Hartim
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Er...
8 vite bashk
Lloji: Ese pershkruese
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Er...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vell...
me padurim e prisja...
Lloji: Analize letrare
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim...
Mesuesi im BK
Lloji: Ese vleresuese
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo ...
Kujtim me i bukur i...
Lloji: Ese pershkruese
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me...
Shoqeria ,pjese e j...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me ...
festa e shkolles
Lloji: Ese vleresuese
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle...
Per klasen time
Lloji: Poezi personale
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu ...
Shkolla cerdhe e di...
Lloji: Hartim
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cer...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe ...


Komentet e fundit!

Emri: ajshe
Email: ajshe@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ajshe
Email: ajshe@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.