Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7198
Data e postimit: 2020-04-17 03:54:07
Shikime: 4692
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 1

Titulli: Jeta

Lloji: Hartim
Tema: Jeta
Autori: Emel Asani
Shkolla: Alia Avdoviq
Klasa: 9A
Qyteti: Shkup
E-mail: emelasaniemel@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Fillova te shtjelloj pak fjalen qe çdokush e kupton ndryshe.Secili nga ne jetën e vlerson ne menyren e tij,une sot vendosa ta krahasoj jeten si një tren udhtimi.
Ti mbyllim syt dhe ta imagjinojm kështu,para nesh let paraqitet nje tren,të mendojm se kjo eshte jeta jon.Jeten ta pranojm me gjitha defektet,ngushticat dhe aksidentet,ta pranojm atë si një rugtim i gjat duke përmbledhur gjera te mira dhe te keqija.Por edhe pse e pranojm kështu ne duhet ta jetojm sikur sot të ishte dita fundit e jetes ton,gjithmon te mundohemi te jetojm me qetsi,ngrohtsi dhe dashuri.Në trenin e jetes ton ne takojm shum udhtar shum prej tyre zënë vend të thell ne motorin apo zemren ton aty takojm Prinderit,Vllezërit,Motrat,Sh oket dhe Shoqet tona.Secili nga to hyp te nje stacion dhe zhdryp me kalimin e kohes.Vendi zhbraset por ne prap vazhdojm udhtimin.Gjat udhtimit pershendetemi shum her edhe ndahemi por treni gjdoher vazhdon te udhtoj,atij i japin fuqi kujtimet,buzqeshjet dhe dashuria jon.Këto tri veti jan si ai karburanti që i japin fuqi trenit.
Regulli qe nuk duhet haruar është që:Ne duhet te sillemi mir dhe të shperndajm te të gjith keto tri vetit.Duhet ti themi fjalet me te mira njeri-tjetrit,qe edhe nese stacionet na ndajn të na mbesin kujtimet.
Dhe një gjë tjeter mbane mend”Ne asnjeher nuk e dim se ne cilin stadion do te zbresim per kete shkak duhet gjithmon te falim,dhurojm dashuri dhe të japim me te mirën!”
Nese treni i jetes ton nuk mund te leviz do te thot që ne nuk ja kemi mbushur rezeruarin me karburant dhe kjo shkaktohet nga ndjenjat,mendimet negative dhe pesimizmi qe gjendet brenda nesh.
Dua tju percjell një mesazh :
Dueni jeten tuaj pavarsisht se sa veshtersi dhe sprova mund te vijn gjat saj.Ne gjithmon duhet te jemi te fort duhet të vazhdojm të ngrihemi edhe kur rezohemi sepse “Nuk eshte humbes ai qe rezohet,humbes eshte ai qe nuk qohet”.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Emel Asani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Jeta/7198


Vepra te ngjashme
Frymzimi i jetes si...
Lloji: Ese shpjeguese
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera ...
Jeta esht i vetmi l...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edh...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
Jeta e botes sone!!
Lloji: Ese shpjeguese
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo llo...
Jeta vazhdon
Lloji: Poezi meditative-filozofike
....."Jeta vazhdon"...... Çdo gjo fillon, edhe Ndryshon. Ndoshta nje dit keq ke me kon, mos u...
Sado e veshtire jet...
Lloji: Ese argumentuese
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me ko...
E vërteta
Lloji: Poezi meditative-filozofike
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të...
nje anije me enderr...
Lloji: Ese informuese
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit...
Paqja
Lloji: Ese shpjeguese
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirku...
E vërteta
Lloji: Ese filozofike
....sfidat e jetës qëllimet e të vërtetës...... Qtash un kom marr I rrug pa kthim!. Sot...
JETA SOTIT
Lloji: Tregim
Jeta e sotit vertet o shum e veshtir por cdo kush duhet te gjej forcen qe te qohesh pram ne ...
me lini te flas
Lloji: Ese argumentuese
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe nje...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.