Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4512
Data e postimit: 2015-10-28 17:26:43
Shikime: 15784
Raporto

Likes: 18 Dislikes: 0

Titulli: frike nga vetmia

Lloji: Hartim
Tema: frika per shkak te vetmise
Autori: asma
Shkolla: vasil shanto
Klasa: 9a
Qyteti: shkoder
E-mail: sukaj@mail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?"
Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete shqetesues ,ajo gerryen me force brenda zemres se njeriut duke futur brenda grimca te vogla frike.Te gjithe njerezit kane frike.Ata kane frike nga mendimi se jane ose se do te jene vetem.Vetmia shkakton shume turbullira ne mendjen e njeriut ,gje qe e ben ate ta humbe krejtesisht arsyen dhe te futet ne nje valle te frikshme ,nga e cila duhet shume pune per te dale.Njehere e pyeta nje njeri te vetmuar duke qeshur:"A ke frike?"Ai u kthye nga une i habitur dhe me tha:"Po sigurisht qe kam".E shtyre me shume nga kureshtja e pyeta :"Po pse ke frike ?"Ai me dha nje pergjigjie qe nuk do ta harroj kurre.Me tha :"Ne jetojme ne nje bote ku pothuajse gjithcka eshte ne kontrast me njera-tjetren.Vuajme ,qeshim,qajme,por perseri jemi gjalle.Dhimbja dhe lumturia i japin kuptim jetes sone.Zemra ime eshte e ndare ne shume copa per shkak te vetmise ,por ama ka perseri fuqi te ece perpara.Dhe te them te verteten ndonjehere frika se po bashkejetoj me vetmine e pllakos shpirtin tim,por menjehere me qeteson shprehja e nje dijetari te shquar i cili thote:"Trendafili duroi shoqerine me gjembin ,prandaj mori arome te kendshme."Keto fjale te ndritura jane ngulitur thelle ne mendjen time,ato me largojne friken e vetmise ne caste te tilla dhe me sherojne mendjen.Tani edhe une e kuptoj se vetmia dhe frika jane nje pjese e pandashme e jetes,dhe se jeta eshte ajo qe s`njeh kufi.Per fat te mire une kam arritur t`i largoj frikerat dhe dyshimet nga mendja ime ,dhe me nje siguri te plote i them vetes :"Jeta nuk eshte me telekomande ,prandaj ngrihu dhe ndryshoje vete."



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     asma - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/frike+nga+vetmia/4512


Vepra te ngjashme
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
A keni frike nga ve...
Lloji: Ese pershkruese
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe ...
Frika...
Lloji: Ese filozofike
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... F...
ese per friken tend...
Lloji: Ese shpjeguese
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa...
frika
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasiguris...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
frika
Lloji: Ese shpjeguese
Frika eshte nje reagim emocional I fuqishem perballe perceptimit te nje rreziku te vertet apo ima...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
mos u dorezo
Lloji: Ese argumentuese bindese
jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para s...
Vetmia apo shoqeria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj ...


Komentet e fundit!

Emri: Elio
Email: Elio.Domi@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur
  Pergjigju

Emri: flori
Email: floriankola2@gmail.com
Komenti: bravo shum ese e bukur
  Pergjigju

Emri: ajshe
Email: ajshe.sweet@gmail.com
Komenti: bravo ju lumte
  Pergjigju

Emri: maria
Email: maria@net.com
Komenti: wow shum e bukur urime atij qe e ka bere
  Pergjigju

Emri: asma
Email: sukaj@mail.com
Komenti: shume faleminderit
  Pergjigju

Emri: jessie
Email: jessie@gmail.com
Komenti: fantastikeeeeeeeeee/
  Pergjigju

Emri: anonim
Email: hahahah@yahoo.com
Komenti: super shum e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.