Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6144
Data e postimit: 2018-01-09 18:16:29
Shikime: 2358
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Lemza

Lloji: Hartim
Tema: Lemza
Autori: Aja ema
Shkolla: Medreseja
Klasa: 9B
Qyteti: Tirana
E-mail: ajatirana@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje dite kur isha ne shtepi dhe po shikoja televizor me zuri lemza.Ndihesha shume e stresuar sepse nuk dija si ta ndaloja.Ajo zgjati perreth dy ore.Provova cdo menyre qe dija per ndalimin e saj por asgje nuk funksionoi,kur papritmas tek dera e shtepise sime u shfaq gjyshja.Si me shaka ajo me tha "kush e di kush po te kujton ?!"Une fillova te qeshja.Gjyshja nxitoi per te me marre nje luge mjalte por perseriblemza nuk me ndaloi.Pas kesaj ajo me keshilloi te merrja fryme thelle dhe te mbaja ajrin sa me gjate te mundesha.E oerseritim kete menyre 2-3here.Rezultati ishte i pabesueshem.Lemza ndaloi si me magji.Kete menyre per ndalimin e lemzes dobte doja t'jua keshilloja te gjitheve.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Aja ema - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Lemza/6144


Vepra te ngjashme
...
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshja ime Syte e saj shigjet,duart e saj te arta seq me kan ngjare me kan ngjar...
PER VELLAIN TIM
Lloji: Hartim
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai ...
poeme
Lloji: Poezi dashurie
Cfardo te ndodhe ne kete bote te poshter mos u merzit vetem shiko rrugen tende e vetem ...
gjyshja ime
Lloji: Poezi personale
Ishte sec na ishte ne nje kohe... Keshtu i niste perrallat gjyshja ime Dhe un me endje zhytesha ne...
Une
Lloji: Rrefenja
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14...
Gjyshja ime
Lloji: Poezi dashurie
O moj gjyshja ime sa e mire qe je une te dua shume dhe pse zihemi ndonjehere ...
gjyshja ime
Lloji: Ese argumentuese
JA kujdesur per mua SA ...
Enderrat e mia
Lloji: Poezi peizazhi
Sa do te doja nje zane te isha Dhe nje shkop magjik te kisha Te floturoja ku te doja E gjith bote...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
GJYSHJA
Lloji: Ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi sh...
PERRALLAT JANE PASQ...
Lloji: Ese argumentuese
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTU...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.