Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-04-09 18:03:49
Shikime: 9316
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 2

Titulli: dhuna ndaj femres

Lloji: Hartim
Tema: dhuna ndaj femres
Autori: laura myrteza
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 9
Qyteti: vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret.Kjo femer qe mund te jete nena jone nuk duhet kurr te dhunohet sepse ajo per femijet e saj eshte engjelli i tyre mbrojtes.Keta femije nuk durojne dot qe nena e tyre te dhunohet,ata kurr nuk duhet ta shikojne kete gje.Kjo gje eshte perhapur shume ne vendin tone..POR NE DUHET TI THEMI STOP ASAJ.. STOP DHUNES NDAJ GRAVE!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     laura myrteza - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/dhuna+ndaj+femres/5779


Vepra te ngjashme
c'eshte kurbeti?
Lloji: Hartim
kush jeton ne kurbet kalon jeten me siklet sado pare me fitu s'kalohet jeta pa njerezit e tu. ...
Shi iluzioni
Lloji: Hartim
Po binte shi! Ne nje mjergull ndjenjash te ndieva ty por nuk te pashe. Papritur mendova- ska asgj...
nena
Lloji: Hartim
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me ...
Rendesi e lojrave
Lloji: Hartim
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane ...
kur ne vlore ngrihe...
Lloji: Hartim
nenteqind e dymbedhjete, shqiponj e vogel me halle, ngriti kryet perpjete, s perfilli mbreter e k...
'''adoleshenca , mo...
Lloji: Hartim
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe ...
vendelindja
Lloji: Hartim
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fs...
Atdheu
Lloji: Hartim
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte ....
Dashuri mes 2 vetav...
Lloji: Hartim
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem. - Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p....
harry potter
Lloji: Hartim
Harri potter 11 vjec nuk eshte nje femije si te gjithe te tjeret ka nje vrage ne balle ne formen e n...
Gjuha Shqipe
Lloji: Hartim
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka es...
nena ime
Lloji: Hartim
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. ...


Komentet e fundit!

Emri: linaa
Email: lina-krass@gmail.com
Komenti: sme pelqen aspak
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.