Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1191
Data e postimit: 2013-05-01 15:03:16
Shikime: 13299
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 3

Titulli: Përfaqesimi i Sportistëve shqiptar në Lojërat Olimpike ndër vite

Lloji: Hartim
Tema: Lojërat Olimpike
Autori: Andreea Apetri
Shkolla: Vincenc Prendushi
Klasa: 9
Qyteti: Durres
E-mail: apetri_a@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Olimpiada ose Lojërat Olimpike vjen nga greqishtja (Olymp) qe do të thotë një manifestim i garave të ndryshme sportive qe mbahej çdo katër vjet në Greqinë e lashtë, sikurse mbahet edhe në kohën e sotme. Në këtë manifestim si traditë nga lashtësia marrin pjesë atletë e sportistë nga mbarë bota. Simboli Olimpik modern me pesë rrathë e me ngjyra të ndryshme është flamuri Olimpik i cili u projektua nga francezi Pjer de Kubertin në vitin 1914. Këto rrathë përfaqësojne sportistë nga e gjithë bota të cilët mblidhen në një datë dhe ditë të caktuar për të konkuruar njeri me tjetrin.
Siç dihen Lojërat Olimpike zhvillohen çdo 4 vjet. Por ne pyesim veten tonë, a merrë pjesë Shqipëria?
Përderisa ka të drejtë të marri pjesë çdo shtet ateherë edhe Shqipëria ka të drejtën e saj. Në vitin 1972 përherë të parë Shqipëria morri pjesë në Lojërat Olimpike qe u zhvilluan në Münich te Gjermanisë. Ketu Shqipëria u përfaqesua me 5 atletë por qe nuk fituan medalje. Më pas Shqipëria humbi 4 lojërat e tjera por u rikthye përsëri në vitin 1992 për Lojërat Olimpike në Barcelonë. Shqipëria më së shumti konkuron në: not, atletikë, peshëngritje dhe mundje. Ashtu e varfër por e fortë vendi ynë, ka marrë dhe merrë pjesë akoma nëpër Lojërat Olimpike. Në shtatë vende Shqipëria ka konkuruar deri më sot. Këto vende janë: Münich (1972), Barcelonë (1992), Atlanta (1996), Sidnej (2000), Athinë (2004), Beijing (2008) dhe me së fundmi Londër (2012). Shqiptarët ndër vite janë treguar shumë trim, vecanërisht për karakterin sepse të arrish ne një lojë olimpike do shumë punë dhe përqendrim. Ndonëse ne mendojmë se kjo mund të jetë një diçka e paaritshme por shqiptarët nuk janë dorëzuar kurrë. Ashtu sic nuk janë dorëzuar përpara turqëve osman, ashtu nuk do të dorëzohen edhe nesër në të ardhmen. Ata luftojnë, për të arritur një çmim. Por çmimi nuk është thjesht një copë hekuri pa vlerë. Ata duan qe vendi i tyre, Shqipëria të ndihet krenare me ta. Qe një ditë populli t’i falenderoj për guximin, talentin dhe aftësinë qe ato kanë dhënë nëpër këto lojëra dhe kudo në botë. Në Lojërat Olimpike të këtij viti Shqipëria fitoi medalie: ari, argjendi si dhe bronzi. Sportistët që morrën pjesë në këtë konkurs ishin: Daniel Godelli, Hysen Pulaku, Romela Begaj, Endri Karina, Majlinda Kelmendi, Luiza Gega, Klodiana Shala, Sidni Hoxha dhe Noel Borshi. Të nëntë këta sportistë janë thjesht njerëz të thjeshtë, qe me pak vullnet kanë arritur të jenë dikush. Edhe nëse ata nuk jetojnë në Shqipëri, përsëri ata përfaqësojnë vendin shqiptar. Sportistja Majlinda Kelmendi dallohet veçanërisht për talentin dhe guximin qe pati ajo sepse në Kampionatin Botëror të Junior-ëve qe u zhvillua në Paris ajo morri medalje ari për sportin e Judos. Më pas ajo doli e pesta në Kampionatin e Morokos dhe më së fundmi ajo fitoi vendin e nëntë në Kampionatin e Tokios. Sot qe festojmë 100 vjetorin e pavarësisë, e festojmë sepse me mundjet dhe sakrificat tona e bëmë vendin të dali në dritë. Sikurse ne luftuam ashtu luftojnë dhe sportistët për ta bërë Shqipërinë të shëndri si një yll. Një sportist i vërtetë do t’i jepte një mesazh vetvetes: Më mirë të derdh pak djersë për të mos derdhur kurrë gjak.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Andreea Apetri - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/P%C3%ABrfaqesimi+i+Sportist%C3%ABve+shqiptar+n%C3%AB+Loj%C3%ABrat+Olimpike+nd%C3%ABr+vite+/1191


Vepra te ngjashme
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
Qaj Moj Shqipëri
Lloji: Poezi personale
Gezuar 107-vite pavarsi 42-viktima , vdiqën nga një fatkeqësi syri pikon lot dhe shpirti r...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim
Ese : 28 Nëntori -...
Lloji: Ese vleresuese
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita k...
Pasioni im ... më ...
Lloji: Ese pershkruese
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hege...
ShQiPeRiA
Lloji: Ese shpjeguese
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishter...
Flamur Kuq E Zi
Lloji: Poezi lirike
Ismail Kadare, gjen...
Lloji: Ese argumentuese
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të ...
copetimi i shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
Liria e fjalës së...
Lloji: Ese argumentuese
Sot në shoqërinë civile Shqipëtare kemi një liri fjale te cunguar sepse në shoqërinë tonë n...
Mjedisi dhe ne.
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dh...


Komentet e fundit!

Emri: Defne Kaylar
Email: paola.baku@gmail.com
Komenti: / Harika
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.