Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te mendosh se ndodhesh ne parajse e asgje nuk ka me rendesi . Kjo perkedhelje qe ska vlere monetare per mua vlen me shume se gjithcka ne kete bote . Sa mire ndjehem kur zgjohem ne mengjes nga nje perkedhelje e bute e nenes sime . Sa e dua ate perkedhelje kur jam e pasigurt , kur kam frike apo merzitem Nje perkedhelje e tille e ben diten me te bukur .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
A - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Perkedhelja+ma+zbut+shpirtin/3266
Vepra te ngjashme
Kohet e Sotme
Lloji: Hartim
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha...
mesuesi im i pare
Lloji: Hartim
une njohurit e para i marr ne familje por me pas edhe ne shkoll te mesuesit te cilet e dojn te m...
Sa e dua librin
Lloji: Hartim
Disa njerez thone libri eshte miku me i mire i jetes por une mendoj njesoj.Une mendoj se libri eshte...
c'eshte kurbeti?
Lloji: Hartim
kush jeton ne kurbet
kalon jeten me siklet
sado pare me fitu
s'kalohet jeta pa njerezit e tu.
...
Himni shqiptar
Lloji: Hartim
Kur isha ne fillore mesova himnin tone. E kendoja ne klase dhe ndihesha e lumtur. Tani qe po rritem ...
ylli
Lloji: Hartim
tjeter yll eshte ne klase te pare
moter e ka hanen baba e ka qiellin.
une e njoh nje
tjeter yl...
vera stine e bukur
Lloji: Hartim
vera eshte nje nder stinet me te bukura
ne kte stine dalim per 3 muaj pushim dhe clirohemi nga mes...
Libri shoku im me i...
Lloji: Hartim
Libri shoki im me i ngusht
Ne jeten e perditshme ne kemi shume shoke por ai qe del mbi te gjithe es...
shoku-shoqja me e m...
Lloji: Hartim
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA es...
Arsimimi
Lloji: Hartim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka ...
Nena Qenia Me E Das...
Lloji: Hartim
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gj...
Djemte
Lloji: Hartim
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur s...