Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-01-26 18:37:44
Shikime: 6932
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 0

Titulli: E shtrejnta Nene

Lloji: Hartim
Tema: Nena
Autori: Imelda
Shkolla: Jorgji Dilo
Klasa: 6A
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nene, ky emer kaq hyjnor, te cilit te gjithe ne duhet t'ia dime vleren. Nena eshte i vetmi person qe nuk do te deshironte asnjehere te na shihte te merzitur, pasi nje pike loti e jona eshte nje plage ne zemren e saj. Ajo eshte kujdesur per ne qe te porsalindur. Na ka qendruar prane kur ishim te semure, na ka dhene mbeshtetjen dhe kurajon qe vetem ajo di t'a japi. Ajo eshte engjelli mbrojtes i secilit prej nesh. Nese familja eshte kuptimi i jetes, atehere nena eshte vete jeta. Dashuria e nenes eshte e pakrahasueshme me asgje tjeter, aroma e saj eshte arome parajse, zeri i saj ka embelsine e gjithe botes, dora e saj kur te ledhaton te jep qetesin e paqen qe nuk e gjen gjekundi, e puthja e saj ka magjine me te mrekullueshme. Pra, nena eshte nje thesar aq i cmuar e aq i shtrenjte, per te cilin duhet te kujdesemi shume mire. Sikur cdo dite t'i thoshim disa fjale te bukura e t'i jepnim nje puthje, do te na ndihmonte qe te mos e humbisnim kurre kete thesar.
E di qe keto fjale jane shume pak per nenen, por nese do te vazhdoja me shume mendoj se do te isha e afte te krijoja nje roman.❤️




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Imelda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/E+shtrejnta+Nene/7095


Vepra te ngjashme
Djemte
Lloji: Hartim
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur s...
Nente vjet kaluam b...
Lloji: Hartim
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle n...
7 Marsi-Dita e Mës...
Lloji: Hartim
Data 7 Mars per ne shqiptaret eshte nje dite e shenuar nga shkaku se kujtojm mundin e njerzve ne ate...
Rruga e drejte per ...
Lloji: Hartim
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet...
c'eshte kurbeti?
Lloji: Hartim
kush jeton ne kurbet kalon jeten me siklet sado pare me fitu s'kalohet jeta pa njerezit e tu. ...
Shkolla si vend i d...
Lloji: Hartim
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Int...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Hartim
Pranvera është një ndër stinët më të bukura,dhe është një stinë shumë e gëzuar për të...
Libri miku i jetes ...
Lloji: Hartim
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.T...
Pranvera
Lloji: Hartim
pranvera erdhi. ditet tani jane me te gjata. moti eshte me i ngrohte.. bore ka vetem ne maja te lart...
plaku dhe plaka
Lloji: Hartim
plaku i pallatit per karshi me nje plak ka ren n dashmi dit e nat per te mendon pa e pare dot...
udhetim ne otolisht...
Lloji: Hartim
Tema: REPORTAZH Tema: Udhetim ne Hotolisht I vogel dhe i panjohur gjendet ne Shqiper...
mesuesja ime
Lloji: Hartim
mesuesen time une shume e dua se ajo kujdeset fort per muua. mesuesja ime eshte si lule vj...


Komentet e fundit!

Emri: Tayna Fan
Email: taynamilka123@gmail.com
Komenti: Shume e bukur !
  Pergjigju

Emri: Tayna Fan
Email: taynamilka123@gmail.com
Komenti: Shume e bukur !
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.