Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 246
Data e postimit: 2012-03-16 11:00:48
Shikime: 16208
Raporto

Likes: 24 Dislikes: 3

Titulli: Himni shqiptar

Lloji: Hartim
Tema: Himni shqiptar
Autori: Iris Kapo
Shkolla: Rilindja
Klasa: 11F
Qyteti: durres
E-mail: iriskapo95@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kur isha ne fillore mesova himnin tone. E kendoja ne klase dhe ndihesha e lumtur. Tani qe po rritem , po filloj te arsyetoj. Nje dite me lindi kurioziteti per prejardhjen e tij. Shfletova librat e vjeter ne biblioteken time dhe aty zbulova per te . ne fillim mesova qe fjala himn vinte nga lashtesia e antikitetit grek dhe kishte te bente me nje lloj te poezise se kenduar asaj melike. Kjo poezi shrkuhej dhe kendohej per perendite, per nje personalitet apo per nje ngjarje te madherishme e cial me kalimin e kohes u kthye ne simbol. Kete kuptim kane edhe poezite himne sot. Himni i flamurit tone ka patur dhe ka si qellim te hymnizoje flamurin ,simbolin e unitetit kombtar nder shekuj. Ishte nje lumturi dhe nje gezim ngritja e flamurit tone me 28 nentor 1912 e cila u shoqerua me hymnin e tij. Por une perseri nuk jam e qarte. Si e gjeten keta perfaqesues te Shqiperise kete hymn qe shoqeroi ngritjen e flamurit??? Pergjigja ndodhej ne fjalet e bukura te Lasgush Poradecit per mes nje entuziasmi patriotik dhe nje analize estetike te qelluar aq mire. Himni ka linduar nga gjiri i nje grupi kengetaresh shqiptare te mergimit ne Bukuresht. Ai u be jo vetem kenga e luftetareve por edhe himni i gjithe Shqiperise , i shtetit shqipar. Edhe tani ai eshte si ne diten e pare te lindjes se tij lartesonjeze , i mbushur me hijen e rende te burrerise , te betimit dhe beses se dhene te shqiptarit. Aq spontane eshte gjeneza e tij , sa i natyrshem dhe krejt i vetekuptueshem eshte malli per atdhe , as beri te mundur krijimin e nje kori qe solli nje himn , i themeluar ne Bukuresht nga fundi i vitit 1907. Por midis ishte edhe Asdreni i cili e solli me vete si poezi me titullin “ Rreth flamurit te perbashkuar” . E arrij ta imagjinoj hovin e zjarrshem te zemrave me te cilen u prit ky lajm i bukur ne pranvere te vitit 1908. Ne kete kohe nuk kishte as radio , as televizor apo mjete komunikimi . himni u dergua me ane te Hile Mosit i cili kishte talenti muzikor dhe aftesine qe te fitonte simpatine e njerezve qe do ta perhapnin. Dhe u perhap ne te gjithe Shqiperine duke zoteruar zemrat shqiptare , populli e deshiroi, i dha trajte dhe fryme , vete pupolli e shenjteroi. Titulli i tij eshte nje koncept dhe ne akt etnikerisht shqiptar. .. Keshtu u be Shqiperis me himnin e saj shqiptar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Iris Kapo - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Himni+shqiptar/246


Vepra te ngjashme
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese pershkruese
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka...
28 Nentori Dita e F...
Lloji: Hartim
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjenera...
KOMBI SHQIPETARE 10...
Lloji: Ese pershkruese
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100V...
28 Nentori - Dita e...
Lloji: Ese shpjeguese
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite histor...
100 Vjetorii i Shqi...
Lloji: Ese pershkruese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto ...
ese kimie
Lloji: Ese pershkruese
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte s...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
Jam krenare qe jam ...
Lloji: Hartim
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mreku...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
skenderbeu
Lloji: Ese argumentuese
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe ...


Komentet e fundit!

Emri: army-bts
Email: nergutioliverta12@gmail.com
Komenti: me pelqeu shume te lumte dora dhe mendja
  Pergjigju

Emri: zoica
Email: zoica.hoxhaj@gmail.com
Komenti: bravo
  Pergjigju

Emri: bhnk
Email: jbxbjnv@hhhb.njf
Komenti: sssssssuuuupeeeeeerrrrr
  Pergjigju

Emri: Hadis
Email: hadis_112233@outlook.com
Komenti: Mire por pak shumme e gjate
  Pergjigju

Emri: cbfgfg
Email: tina_202_h@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: cbfgfg
Email: tina_202_h@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Marko
Email: marko007@live.com
Komenti: bukur, bravo
  Pergjigju

Emri: blrona
Email: bleona@yahoo.com
Komenti: shum kot nuk me pelqeu
  Pergjigju
Emri: iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti:

Emri: anjezzaa balidemaj
Email: anjezzaa@hotmail.com
Komenti: bravo:
  Pergjigju
Emri: iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: flm

Emri: merii
Email: engjell_mariqui@hotmail.com
Komenti: Sssuupper
  Pergjigju

Emri: iiii
Email: i_k@live.com
Komenti: (Y)
  Pergjigju

Emri: aldo
Email: aldo.002@hotmail.com
Komenti: eshte e bukur
  Pergjigju

Emri: gona
Email: gona-loqkii@hotmail.com
Komenti: mir mir shumeeee
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.