dita e pranveres eshte dite ku lulezon natyra,zogjet shtegtar kthehen ne vendet tona.ne ato dit pranvere koha fillon te ngrohet po ashtu edhe cicerimat e zogjve na e zbukurojne te tere qytetin ,pastaj fillojne qe te qelin lulet ajo bukuri e ajo ere na e zkukurojne tetere boten ane e mban.ne femijet dalim neper parqe per te luajtur,kenaqemi duke vrapuar ne ate dite te nxeht pranvere.kurese une me kaq fjale e permbylli kete teme.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Nena qenia me e das...
Lloji: Hartim
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më e...
Shko Moj Nene Ne Sh...
Lloji: Hartim
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe...
rrhitu vendi im
Lloji: Hartim
rritu vendi im
rritu vendi im i shtrenjte,
zemren shume te forte e ke,
ke rinine sikur pran...
BUTRINTI
Lloji: Hartim
Ishte dita e dyte dhe e fundit e qendrimit tone ne Sarande. Ate dite kishim vendosur te vizitonim qy...
Nena
Lloji: Hartim
nena eshte njeriu me i vecant te cilin ne kemi prandaj sot mora lapsin dhe po shkruaj disa reshta pe...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
mesuesi im i pare
Lloji: Hartim
une njohurit e para i marr ne familje por me pas edhe ne shkoll te mesuesit te cilet e dojn te m...
Dy motra
Lloji: Hartim
dy motra
te jene vetem dy motra eshte bukur madje shuuume bukur por ndodhin edhe shume keqkuptime g...
28 Nentori
Lloji: Hartim
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënua...
Nentori
Lloji: Hartim
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngja...
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri.
E dua librin cdo dite e me s...
Komentet e fundit!
Emri:
Anesa Berisha
Email:
Anesaberisha.-@outlook.come
Komenti:
Pranvere eshte nje nder stinet e mia te perferuara dhe eshte nje nder stinet me te bukura .Dita e praneveres eshte dita ku lulezon natyra , zogjet kthehen ne vendet tona.Ne pranvere koha fillon te ngrohet po ashtu edhe cicirimat e zogjeve na e zbukurojn te ter qytetin pastaj fillojn qe te qelin lulet . Po ashtu bujqit livrojn arat dhe i mbjellin .