Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-04-04 17:31:45
Shikime: 8007
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: hartim

Lloji: Hartim
Tema: dua te iki larg.......
Autori: xheni lama
Shkolla: e mesme e bashkuar thumane
Klasa: 8a
Qyteti: Thumane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri. Kam nje deshire te madhe te eci, te shkoj larg. Me duart ne xhepa dhe syte ngulur diku ne horizont, hedh hapat jashte shtepise. Vetem kercitja e rruges kur shkelet ritmikisht nga atletet e mia e prish qetesine.
Dua te vrapoj, te rend e te provoj perseri ndjenjen e lirise shpirterore. Te rrotullohem deri sa te me merren mendte dhe pastaj te bie ne toke. Te ndiej se jam gjalle dhe jetoj. Por nuk e di se cpo ndodh me mua sot. Nuk i gjej fuqite e duhura. Kam nje boshllek ne shpirt. Ndjej mungesen e dickaje, por emrin nuk ia vendos dot. Dua te bertas por zeri tretet diku para se te behet njesh me ajrin, dhe kthehet prapsh. E une ndihem akoma me bosh. Syte fillojne te lengezohen. Te merzitesh se ska dicka per te cilen duhet medoemos te merzitesh apo te gezohesh. Te qash se ske nje arsye as per te qare, as per te qeshur. Te ndalosh ne mes te rruges se ske nje arsye per te vazhduar te ecuren. Qendroj aty e ngrire. Shtrengoj krahet rreth vetes se ndiej nje ftohtesi te brendshme. Dua nje jete ndryshe nga normalja. Nje jete larg rrutines qe duket se po me cmend. E di ku ndodhem ne cdo ore, cfare po bej, cfare bera apo cfare do te bej se shpejti. Mjaft!... me vjen per te vjelle kur e mendoj tani! qaj si e marre thuajse lotet do te lajne kete dhimbje ne shpirt. E kur lotet kane mbaruar dhe syte tashme te thate kuptojne qe jam ne nje vend te huaj, duhet te marr rrugen e kthimit per andej nga erdha, per tiu kthyer rrutines se perditshme.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     xheni lama - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/hartim/1099


Vepra te ngjashme
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
Shkolla si vend i d...
Lloji: Hartim
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Int...
SPUDERMAN
Lloji: Hartim
My name is Dario Qepa and im the strongest man alive for the ordinary people i am a pupil.My friend ...
Nente vjet kaluam b...
Lloji: Hartim
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle n...
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
binjaket
Lloji: Hartim
nje vella e nje moter te bukur si ulli vellau me thot moter te dua. por kam binjaken nuk ben ...
28 Nentori Dita e F...
Lloji: Hartim
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjenera...
VJESHTA
Lloji: Hartim
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Arsimi
Lloji: Hartim
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi ...
vella i vogel
Lloji: Hartim
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATES...
NENA IME
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo ...
kur vjen 1 qeshori
Lloji: Hartim
kur vjen 1 qeshori. zemra me gufon se eshte festa ime. se eshte festa jone. me shoket e shoqet...


Komentet e fundit!

Emri: maria
Email: marku_maria@yahoo.com
Komenti: shume e bukur o xheni bravo
  Pergjigju

Emri: xheni lama
Email: xhenilama@yahoo.com
Komenti: Shume faleminderit me vjen mire qe iu pelqeu
  Pergjigju

Emri: bobaj
Email: baba95@hotmail.com
Komenti: Shaum heshet ene tamam e gjatë bravo
  Pergjigju

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti: i mrekullueshme
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.