Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-04-07 16:46:37
Shikime: 6257
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 4

Titulli: jeta

Lloji: Hartim
Tema: jeta
Autori: eljesa gashi
Shkolla: mustafa bakiu
Klasa: IX-4
Qyteti: prizren
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kjo jete shume po ka vujtje dhe shume po ka kthesa qe na nuk po i presim.
Po na jem te detyrum me perballu qdo sen qe ne kete jete na del perpara.
Kur ndodh diqka nuk ben mu deshpru se qdo e keqe e ka nje te mire dhe qdo fund e ka nje fillim.Perpara askujt koken mos e ul po kur je gabim duhesh me kuptu edhe falje me kerku.Nese dikush te thote nuk mundesh me ba nje gje ose nuk ke prirje per ndonje gje mos e merr afer zemres se te ka inat por se ndoshta ta thote se ta do te miren.Jetojeni jeten sa keni kohe,dijani vleren gjerave ose dikujt para se me i humb se ma koha nuk kthehet edhe pse na e sjellim oren ne mur ajo nuk do me thane asgje se ajo qe u perjetu shkoj edhe nuk kthehet me.Mendoni mire se qka po folni se kur ta gjun shigjeten ska asnje mundesi me shti ne hark perseri kshtu qe duhet me menu mir qa po folni e qa po thuni se klik klak sekondat hecin mintutat shkojn gjithqka qe shkon nuk kthehet edhe nje here prap.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     eljesa gashi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/jeta/1119


Vepra te ngjashme
alfabeti jone eshte...
Lloji: Hartim
Me knaqesi te madhe dot te shprehem dhe shkruaj duke i perdorur shkronjat e alfabetit te gjuhes shqi...
Korca qe enderroj
Lloji: Hartim
Te gjithe ata qe me njohin e dine mire se kush jam une,une jam vajza e cila nuk ngopet se foluri per...
7 Marsi
Lloji: Hartim
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit. Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shk...
Nena Ime
Lloji: Hartim
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe ...
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
krahasimi im
Lloji: Hartim
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERR...
Shi iluzioni
Lloji: Hartim
Po binte shi! Ne nje mjergull ndjenjash te ndieva ty por nuk te pashe. Papritur mendova- ska asgj...
E Bukur Eshte Vjesh...
Lloji: Hartim
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor. Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon ...
c'eshte kurbeti?
Lloji: Hartim
kush jeton ne kurbet kalon jeten me siklet sado pare me fitu s'kalohet jeta pa njerezit e tu. ...
Per Pranveren
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te ge...
Duro...
Lloji: Hartim
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Esh...
Shetitja
Lloji: Hartim
Erdhi mengjesi i se henes . ne kete dite vjeshte te gjitha natyrat binin erë freskie jeta kudo shk...


Komentet e fundit!

Emri: eneida
Email: princessmuza@hotmail.com
Komenti: bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.