Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6801
Data e postimit: 2019-04-01 13:23:55
Shikime: 2072
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Dashuri

Lloji: Leter
Tema: Ajo
Autori: Armando Gega
Shkolla: XII
Klasa: XII
Qyteti: Elbasan
E-mail: armando.gega21@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj
për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën.
Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të dua,edhe pse për ty po vuaj aq shum, sa që edhe mesazhi është duke ikur nga lotët e mi,dhe shpresoj që një dit të vish dhe tmi fshish ti kta lot që rjedhin vetëm e vetëm për ty.Edhe sa duhet të pres që ti tma falësh dashurin tënde,pa të cilën nuk mund të jetoj..., edhe sa duhet të pres që ti tmë thuash të dua. Jeta është e vështir,por edhe e bukur,por sikur të jesh ti pran meje,ajo do të ishte si një pallat dashurie,në të cilin dot jetonim vetëm ne të dy,si dy lule të posaqelura,si dy zogj duke fluturuar,si dy dashnor t'vërtet. Un jetoj vetëm për ty,dhe nuk dua që t'shoh me tjetrin.
Zemër vetëm ty të dua, po ti a më don.AG



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Armando Gega - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Dashuri/6801


Vepra te ngjashme
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë mua...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...
Përqafimi
Lloji: Tregim
Vetmitari
Lloji: Tekst filozofik
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si di...
Pa titull
Lloji: Ese pershkruese
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të paduk...
Me Jetu
Lloji: Poezi personale
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të du...
Me Jetu
Lloji: Poezi personale
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të du...
Trishtimi
Lloji: Poezi personale
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Nje gje qe vlen me shumë se gjithçka,një vend i ngjajshëm me parajsën,disa lule që ujiten perm...
Mjedisi dhe ne.
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dh...
"Nëna ime"
Lloji: Poezi dashurie
       "Nëna ima" Sa her thell n-zemrën time. Flasin shekuj me,gjëmime..Shpesh her h...
Poezi
Lloji: Poezi personale
    "Të adhuroj" Sa her që ty.... Nuk të kom ,par: Malli ,shum më Ko marr desh , Me ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.