Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6904
Data e postimit: 2019-08-18 15:10:25
Shikime: 2861
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: per mesuesen

Lloji: Leter
Tema: mesuesja
Autori: bora
Shkolla: ed
Klasa: 9d
Qyteti: tirrane
E-mail: boraminga4@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte
Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ngrohte.
Sherove plaget e nje zemre qe ishte dorezuar
Sherove nje shpirt te lenduar qe jeta e kish rrezuar.
Potenciali juaj me tha me nje psheretim se si dola dhe une sot eci në udhet e jetes me shpresen ne krahe.
Po , Po , sepse une e fitova fale teje. Me dhurove kurajon qe une te gjeja fuqi brenda meje dhe te rrezatoja neper jete.
Sot une eci krahehapur me nje buzeqeshje ne fytyre dhe dashuri për te gjithe , sepse ti , ti me mesove qe te fitoj dashuri duhet te provoje ti dua njehere njerezit.
Sot une kam nje emer qe respektohet dhe qe respekton.
Sot kam fituar Nje shpirt qe dhimbje sheron por dhimbje nuk jeton.
Sepse ti me the se gjithmone Jeta vazhdon , sa here rrezohemi cohemi me te forte ne kembe dhe vrapojme.
Me dhe kurajo, besim, shprese ti me kalite. Nuk venitem me endrra ti me the tashme u rrite.
Pate besim te une perhere asnjehere nuk u dorezove sepse nese une e kisha talentin dhe burimin e rrymes se dijes nuk duhej te dorezohesha lehte pas nje humbjeje .
Se fitorja vjen pas humbjes. Se une mund ta beja.
Ti , ti je simfonia qe thurej nen hapsirat e enderrave te mia.
Je melodia me e bukur dhe me e qete qe luhet dhe smund te shuhet kurre, ai eshte dhe zeri yt.
Per ty eshte pak gjithcka thashe , ndaj kete leter po e mbyll . Dhe sot qe po shkruaj s’me duket aspak e lehte sepse ti hodhe themelet e jetes time qe une ta merrja ate lehte ne duar. Eshte pak nje falenderim por te jap respektin dhe te jam mirenjohese pergjithmone. S’mund te te harroj kurre , sepse ke qene prane meje pjesen me te madhe te dites , muajve dhe viteve. Ose si nje thyese 3/4 e dites time ishe ti. TI QE ME NDIHMOVE TE KUPTOJ DEFINICIONIN E ENDRRES DHE JETES TIME. Faleminderit per gjithcka une ste harroj dot kurre.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     bora - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/per+mesuesen/6904


Vepra te ngjashme
Nena-mesuesi i pare
Lloji: Ese krahasuese
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj....
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
gjyshi im i dashur
Lloji: Tekst pershkrues
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dh...
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
BABAI IM I SHTRENJT...
Lloji: Ese vleresuese
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZ...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
mesuesija ime
Lloji: Poezi dashurie
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj...
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...
frika
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasiguris...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...


Komentet e fundit!

Emri: Unknown number
Email: unknownnumer@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.