… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet pa drejtim.Personi perballe se ciles “miresia” zhduket” pa fjale .Personi perballe se ciles “dielli” humbet shkelqimin.Keshtu …doja te te thoja edhe nje here:Faleminderit,o engjell I parajses qe rrezaton ngrohtesi dhe bardhesi.O shembull I dijes dhe I moralit. O det I pafundem kaltersie plot drejtesi! Gjelberimi im pranveror ne keto dite te zymta shiu.Faleminderit qe di te jesh moter ne cdo kuptim te fjales,ne cdo hapsire te jetes.Faleminderit qe me meson te hedh akoma hapat e duhur dhe qe je prane meje cdo sekonde.E ndjej egzistencen tende cdo dite e me shume ne jeten time.Uroj qe dhe une nje dite te behem modeli I asaj qe ti perfaqeson! Uroj qe ne te ardhmen ne cdo moment suksesi e arritjeje te jem aty me ty per t’I thene botes me krenari:-“Kjo eshte motra ime”!... de ne cdo moment hidherimi dhe humbjeje per te te shtrenguar doren e per te te thene plot sinqeritet: “Une jam motra jote” ! Ne kete 20-vjetor ti kurorezon 20 vitet e tua te arrira te jetes dhe nga thellesia e shpirtit dua te te uroj: 365 dite ne vite lumturi,qetesi, dashuri,sukses,fitore,miqesi dhe personat e tu te zemres te ta zbukurofshin jeten cdo dite. Kete gote po e pi per ty. Tani qe akrepat e ores u bashkuan po e ngre nje dolli per shendetin tend,nje dolli per nje person te shtrenjte I cili promovon paqe ne cdo moment kudo ne bote. Keshtu qe zemer…Perqafoji njerezit qe ke prane dhe duaji si gjithmone! E shtrenjta ime! Te uroj nje jete te begate dhe pac vetem lumturi dhe gezim! Ti kurre nuk do te zbresesh nga piedestali I majes se gradaceles se mendime e te mia,dashurise dhe shembelleses! Te dua shume! Te dergoj me mijera puthje nga larg! U befsh 100-vjec!
Me dashuri
Motra jote!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
ana
Email:
ana@live.com
Komenti:
Ajo u merzit ajo po derdh lot . Ajo e ka pritu nje dit sikur sot . Ajo e ka dit se nuse po shkon. Ajo ka ken drit ne shtepin ton . Asaj I ka mbetue nje jav e ma pak. Asaj ndoshta shum I kemi hyre nder hak .Asaj dasma te madhe I kemi pergadit . Asaj qe prej loteve nuk I shohin syt. Ajo ishte xhan I mamit vet. Ajo qe e para ishte per hyzmet . Asaj I thot baba bi mos qaj vec qesh .Asaj I thot nana hajt se vjen shpesh .Asaj I thot vllai tash shum me mungon .Asaj I thojn krejt se nuse po shkon. Ajo pra ajo nuse ka me shkue. Vajzat shkon te burri keshtu eshte caktue . Sa I ke vajzat ti duhet ti urosh . Se vitet ikin shpejt nje dit do ti kerkosh....................... ....:.... Te dua shummmmmm motre......................... ..:....