Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3277
Data e postimit: 2014-11-15 15:26:00
Shikime: 4032
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Dedikim

Lloji: Leter
Tema: Leter atij
Autori: Arta Lleshi
Shkolla: "e Re"
Klasa: 9b
Qyteti: Durres
E-mail: lleshiarta@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite te ndjej me afer meje.
Me mungon .Ti nuk je ketu me,thjesht nuk je .Dreqin,mund ta di pse ike?
Pse ike lart n'qiell?
Kur mora vesh lajmin e vdekjes tende nuk dija cbeja ,nuk u besoja lajmeve.Lotet me rreshkisinin rreke dhe dukej sikur po gerryenin faqet e mija.Neper mendje me kaloje ti dhe vetem ti.Mallkuar qofte dita kur ti ike ne boten tjeter .E gjithe qenia ime ishte thyer ne mijra copezash,prandaj cdo gje qe gjeta aty afer e theva e coptova. Nuk doja ta pranoja se ti kishe ikur lart.E di un nuk duhet te merzitem,por nuk mundem,merzitja po me kaplon shpirtin.Dhe te tjeret kur me shohin te merzitur mendojne se jam grindur me ndonje shoqe apo dicka qe e trillojne vete me ate trurin prej trumcaku.Ahahaha gaboheni.Un cdo dite jam e merzitur sepse ti nuk je ketu me mua. Me vijne nder mend fjalet qe ti mi the ne takimin tone te fundit:"Me bej krenar".Shpresoj te te kem bere krenar.Para ca vitesh mendoja te vija afer teje.Huh,doja te ikja nga kjo bote.Epo ishte e shkruar qe un te jetoj ne kete bote mizore dhe ti lart duke u kujdesur per mua.Ti me le shum pak kujtime,por une jam e sigurt se imazhi yt nuk do te zhduket asnjehere nga mendja ime.Nje dite te gjith kemi me vdek.Nje dite une do te jem aty me ty.Kan kaluar plot 4 vite qe nga vdekja jote dhe un akoma nuk dua ta pranoj se ti nuk jeton me.Mendoj qe asnjeher nuk do ta besoj. . .

Te dua Kusheri




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arta Lleshi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Dedikim/3277


Vepra te ngjashme
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
vella i vogel
Lloji: Hartim
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATES...
Emri im
Lloji: Poezi personale
EMRI IM mora nje X te xixellonja aty gjeta driten, mora nje H te hajmalia aty gjeta fatin, ...
Iken...
Lloji: Ese pershkruese
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo ...
Fjysh..m
Lloji: Leter
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur...
Historia e nje vajz...
Lloji: Tregim
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz...
Motra
Lloji: Ese pershkruese
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo esht...
DY PIKA LOTI
Lloji: Poezi dashurie
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane T...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Bazuar ne tingujt
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi n...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...


Komentet e fundit!

Emri: Edita
Email: edita_t@hotmail.com
Komenti: per mrekulli e ke shkruar te lumte dora
  Pergjigju

Emri: saimir
Email: saimir@hotmail.com
Komenti: bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.