Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-04-19 20:00:45
Shikime: 2288
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Letër vetes sime 8 vjeç

Lloji: Leter
Tema: Letër vetes sime 8 vjeç
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

I dashur Kevin !
Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lënë asnjë rresht pa lexuar,siç e ke zakon.Do përpiqem të të them ngjarjet që do të të shënjojnë jetën tënde gjatë këtyre 8 viteve.Por edhe disa këshilla të vyera.
Në pjesën e shoqërisë do të shkosh mjaft mirë.Por me kalimin e kohës ,edhe do largohen disa prej tyre.Do njihesh me miq që të respektojnë për atë që je,qoftë edhe me të meta.Dhe jo për interesa momentale.Do fillosh që të jesh më i tërhequr ndaj lojrave te pallati.Futbollin,hapa-dollapa t nuk do i preferosh dhe aq.Por mos u trishto ! Më së shumti ,ti do të zhvillosh pasionin tënd më të madh,të shkruarin.Për orë të tëra ,do shpalosësh tërë fantazinë e botën e brendshme në ditarin tënd.Ky pasion do të të të bëjë të mundur ,hapjen e shumë dyerve në jetë.Sa herë do i krenosh prindërit e tu me 10-tat që do marrësh në hartime.Megjithatë,mundohu edhe të dalësh jashtë e të luash,se fëmijë je.Përndryshe do na shëndoshesh duke ngrënë akullore dhe ëmbëlsira.Ndërkohë,me shkollën do shkosh shumë mirë.Edhe më mirë nga sa mund ta imagjinosh.Nuk do harrosh asnjëherë momentin kur do fitosh konkursin e vendlindjes në shkollë.Do mbarosh klasën e 9 me mesatare 10.0.Por ama mos u bë egoist.Nuk ka asnjë problem nëse ti i tregon shokëve të klasës në provime.Të kopjuarit është thjesht “instikt mbijetese.Duhet të kesh mjaft kujdes nga ngacmimet dhe talljet në shkollë.Ti mbase pyet veten,përse ? Mbase tipi yt i urtë dhe “çuni që mëson”.Por ti mundesh ti dalësh ballë.Përpiqu ti anashkalosh këto situata të tilla.Më vonë , ato nuk do jenë asgjë tjetër,veçse një hije e errët e 9-vjeçares.Do të mësosh që jeta nuk është një “përrallë” që mbaron me fund të lumtur.Ku e mira fiton gjithmonë,dhe e keqja humbet.Jeta është një xhungël e vërtetë.Do detyrohesh që të bësh kompromise për veten dhe të tjerët.E di që kjo që po të them unë,po të vjen si një rrufe në qiellin blu.Por ti do arrish që të jesh i zgjuar sa të kuptosh gjithçka.Ti do gjendesh në udhëkryq e gjithmonë në kërkim të vetes.Gjatë këtyre 8 viteve ,ti do ndikohesh goxha nga familja.Do të të këshillojnë për çdo hap që do hedhësh në jetë.Sepse siç thotë mami:Jo çdo hap që hedh pa mend,mund të kthehet në vend.Ke për të mësuar që shkolla më e mirë ku formohet njeriu do jenë gabimet dhe çdo eksperiencë që do të provosh.Mos hiq dorë nga librat e letërsia.Vazhdo të ndjekësh ëndrrat e tua,edhe nëse të tjerët mund të të quajnë të çmendur.Dhe mbi të gjitha jetoje momentin.Kap çdo cast të bukur që ajo të ka dhuruar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Let%C3%ABr+vetes++sime+8+vje%C3%A7/6830


Vepra te ngjashme
Njeriu me me vler q...
Lloji: Leter
Gjylsime! E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres? Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote...
shoqja e ngusht
Lloji: Leter
Shoqja ime e ngusht eshte nje vajz shum e mire me te i ndaj te mirat e te kqijat edhe sekretet me te...
Dedikim
Lloji: Leter
Hej,ckm!!! E mbajta fjalen,te shkruajta perseri . . . Me mungon,me mungon 100000000000000000000x ...
shoqja ime e ngusht
Lloji: Leter
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te trego...
Kartoline per Mesue...
Lloji: Leter
Klasen tone e meson nje Amerikan dhe Arsimtarja Fane per gjuhen angleze. Papritmas... Erdhe arsimt...
Nje leter per ty
Lloji: Leter
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte ...
Leter per ty
Lloji: Leter
Hey ( M )❤️ Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se men...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
Gjyshi Im
Lloji: Leter
Gjyshi Im Gjysh I Dashur Sa Fort Te Dua Sa Fort O Gjysh Me Mungon Mua Lojrat,Mesimet E...
leter zyrtare
Lloji: Leter
I nderuar zoti x: Me lejoni te prezantohem si fillim. Une jam x nga shkolla Kole Koci, ne klase te...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
MESUES I IM I DASHU...
Lloji: Leter
MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DH...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.