Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shikoj disa ngjyra qe me verbojne syte aq shume sa gjithe rruges syte i kam mbyllur.Kur ndonjehere me kam frika se mund te pengohem e te rrezohem nje force qe eshte ne boten time imagjinare me thote:S'ke pse friksohesh sepse ne boten imagjinare asnjeri nuk vritet ose lendohet aty ka vetem hare e gezim pafund.Kur mberrije ne boten imagjinare shikoj pellumba qe fluturojne gjithandej.Pemet ne vend te kishin molle kishin florinj,lulet ne vend qe te kishin petale kishin flori.Fjala "JO" nuk egzistonte.Pas pak e gjitha bota ime imagjinare prishet dhe une zgjohem i lodhur nga shetitja ime ne boten imagjinare.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
"Gjethe Vjeshta"
Lloji: Pershkrim
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta,
Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa,
Zogjte qiellin anemban...
viti i ri
Lloji: Pershkrim
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJ...
Atdheu Im
Lloji: Pershkrim
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje n...
Nje shetitje ne par...
Lloji: Pershkrim
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma...
Disa momente mediti...
Lloji: Pershkrim
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e ...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Folklori është art i shpirtit ......
Këndvështrimet e ...
Lloji: Pershkrim
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë...
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha.
Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma presh...
Te kesh moter si Li...
Lloji: Pershkrim
Lili eshte motra ime e madhe.Ajo esht shume e bukur.Teper e bukur po disa here e egzagjeron duke u p...
ese:kendimi
Lloji: Pershkrim
KENDIMI
PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE P...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
I. Pershkrimi objektiv.
Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm,...
Perendimi...
Lloji: Pershkrim
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po z...
Komentet e fundit!
Emri:
loreta
Email:
mosmelendo@gemail.com
Komenti:
Bravo loqk veq vazhdo mos i degjo te tjeret po mos harro mi vendos (ë_jat)edhe tregom ku jeto tregoma nje foto tenden ne facbook timin (loreta Mzrekajloreta)
Emri:
loreta
Email:
mosmelendo@gemail.com
Komenti:
Bravo loqk veq vazhdo mos i degjo te tjeret po mos harro mi vendos (ë_jat)edhe tregom ku jeto tregoma nje foto tenden ne facbook timin (loreta Mzrekajloreta)
Emri:
risilda
Email:
risi01@gmail.com
Komenti:
kur e lexova para klase te gjithe nxenesit qeshen madje edhe mesuesja qeshi me lotdhe me tha se do te te vendos 5 vetem per mundimin se per 4 e ke bo