Data e postimit: 2016-09-29 10:02:28
Shikime: 4368
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
dashuria
|
Lloji:
Pershkrim
Tema:
dashuria
Autori:
dashuria
Shkolla: dhashuria
Klasa: dashuria
Qyteti: dashuria
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur kembet i ke te ngulitura ne toke. te marresh fryme kur rreth e rrotull ka vec tym.te dashurosh eshte te dish e te ndiesh qe rrahjet e zemres tende te rrrahin per nje arsye.te dhashurosh eshte kur trupi dhe duarte te dridhen para njeriut qe ti do.kur te vjen te qash thjesht duke pare ate te qendroje i forte dhe te jete ne gjendje te te lendoje tz dhe ti ia kthen vec me dashuri.kjo eshte dashuria ndjenja e te dashurit dike qe mund te mos te te doje ty mbrabsht.dashuria nuk eshte trishtim ajo eshte drita qe vjen nga humnera.dashuria nuk te ben te ndihesh i padobishem por i pafuqishem para saj sepse dashuria eshte ndjenja me magjike ,kokteili me vdekjeprures,mjalit me i hidhur qe dikush mund te provoje.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
dashuria - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/dashuria/5346
Vepra te ngjashme
Pranvera
Lloji: Pershkrim
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje pi...
|
Thënie
Lloji: Pershkrim
Më e shëmtuara ,e shëmtisë është loti i ngrirë i fëmijës ....
|
Pushimet vereore
Lloji: Pershkrim
Pushimet verore
Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve ...
|
Kroi
Lloji: Pershkrim
Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe ...
|
hena
Lloji: Pershkrim
hena
Del hena lemsh si ar,
Lart bregut porsi kore,
Me rreze rreth kurorre
Cel buzet, ...
|
Qyteti im
Lloji: Pershkrim
Qyteti I'm Tirana njekohesisht edhe kryeqyteti I vendit tone ka numrin me te larte te banoreve. I ve...
|
Kushtuar nje person...
Lloji: Pershkrim
Kushtuar nje personi te vecante
Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burg...
|
Pranvera
Lloji: Pershkrim
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaro...
|
Like nobody's aroun...
Lloji: Pershkrim
Want you to cry?
'Cause you're laughing so hard tonight
Playing air guitar alright
We're being wh...
|
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rre...
|
Kujtimet
Lloji: Pershkrim
Me ka marre malli per te qeshurat e lumtura.Mbidheshim se bashku dhe ishim te hareshem ,po tani ku n...
|
shoqet
Lloji: Pershkrim
Te gjitha shoqet jan njesoj.Atyre u duket vetja sikur ce jan.Secili mund te ket besim vetem tek pers...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|