Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 882
Data e postimit: 2013-02-27 15:51:11
Shikime: 9730
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 2

Titulli: Kush jam une ?

Lloji: Pershkrim
Tema: Kush jam une ?
Autori: Bleona Aliqku
Shkolla: Shaban Jashari
Klasa: 7/4
Qyteti: Skenderaj / Kosov
E-mail: bleona-aliqku@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kush jam une ?
Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj.
Une jam Bleona Aliqku jam nga Kosova nga qyteza e Skenderajt jetoj 3 km nga kjo qytez ne fshatin e bukur qe quhet LLausha kurse mesimet i zhvilloj ne shkollen fillore te mesme te ulet Shaban Jashari aty kaloj pjesen me te madhe te kohes ,kam respekt per te gjith ata qe vijn ne shkoll per gjith personelin e saj gjithashtu jam e perfshir ne aktivitete te shkollore te ndryshme por gjithashtu marr pjes edhe ne aktivitete jashtshkollore kjo ben nje nxenese te shkelqyeshme ,gjeja me e bukur ne shkoll eshte shoqeria ime te cila e dua shum bashk me kujdestarin e shkolles Prof.Arif Malaj te cilet me mbeshteten dhe me perkrahen ne cdo hap te jetes ,edhe une gjithashtu ju ndihmoi dhe kam deshir qe gjithmone te ju ndihmoi shoqet e mia me te mira jan :Diellza ,Erjona ,Albiona ,Florentina ,Blerina ,Edona,Arjana, Semra,Dijarta,Qlirimatarja,Erd ona ,Ilirjana ,Blerta kam edhe ca shok te cilet jan shume shok te mire ,me keta persona e kalojn pjesen me te madhe te dites , ajo qka eshte gjeja me rendsishme ne jete per mua eshte familja ajo perbehet nga babai nena 2 motrat dhe vellau te cilet jan vete jeta ime dashuria e tyre nuk krahasohet me asnje tjeter ata me mbeshten ne cdo cep te jetes .Me pelqen shume te shkruaj dhe te ndegjoi muzik kryesisht ndegjoi cdo zhaner muzikor ,shkruaj gjate kohes se lire ku zakonisht frymezim imi eshte gjerat e jetes se perditshme etj ,gjithashtu me pelqejn shtetijet ne natyr dhe leximi i ndonje romani te bukur ,deri me tani kam lexuar nje numer te madh te librave ,me pelqen lenda e matematikes ,hobi im eshte zgjedhja e problemeve matematikore dhe vallzimi ja kjo eshte jeta ime e perber nga keta njerez te rendesishem dhe keto gjera te vlefshme ,keto jan frymzimi dhe je shtytje e madhe per te ardhmen per mua .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Bleona Aliqku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Kush+jam+une+%3F/882


Vepra te ngjashme
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin nj...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dh...
Te shkruajme per ho...
Lloji: Pershkrim
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej...
Nente vjet kaluam b...
Lloji: Hartim
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle n...
Shkolla
Lloji: Ese vleresuese
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dh...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
Qfar do behem...
Lloji: Ese pershkruese
-Mundohesh te bindesh veten se dita me e bukur e jetes nuk ka arritur ende. Jeton me kete ndjenj me ...
LIBRI
Lloji: Ese pershkruese
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qd...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vell...
Libri miku i jetes ...
Lloji: Hartim
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.T...
me padurim e prisja...
Lloji: Analize letrare
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim...
Fjale Nga Brenda
Lloji: Ese shpjeguese
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet...


Komentet e fundit!

Emri: vanesa
Email: vanesabarjamaj@gmail.com
Komenti: e cna dhet neve kush je ti pz sa pa lidhje
  Pergjigju

Emri: megi
Email: megi123@live.com
Komenti: pa lidhje
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana@home.al
Komenti: kot palidhje fareee
  Pergjigju

Emri: aldi
Email: aldi@hotmail.com
Komenti: palidhjeeeeeeeeeeeeeeee
  Pergjigju

Emri: fidan
Email: fida_dj89@hotmail.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri: serxho
Email: serxhopreka@live.com
Komenti: sh sh i vecant si pershkrim HALLALL
  Pergjigju

Emri: Ilirjana
Email: linda_lama@hotmail.com
Komenti: Shum Bukur
  Pergjigju

Emri: Shkelzen
Email: xeni_1996@live.com
Komenti: Bukur ^_^ :*
  Pergjigju

Emri: bleona
Email: bleona-aliqku@hotmail.com
Komenti: flm eralda
  Pergjigju

Emri: eralda
Email: eralda92@live.com
Komenti: e bukur
  Pergjigju

Emri: eralda
Email: eralda92@live.com
Komenti: e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.