Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 370
Data e postimit: 2012-07-10 05:52:21
Shikime: 6578
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Shkruajme dhe plotesojme grafiket

Lloji: Pershkrim
Tema: Hobe
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Si cilido prej nesh edhe une kam disa hobe te ndryshme qe mund te varjojne ne te gjitha fushat si: noti apo volejbolli, shetitja, dalja me shoket, filmat, animacionet per femije e deri tek koleksionimi i sendeve si p.sh. tiketat e rrobave apo figura te ndryshme me personazhe vizatimore. Por duhet te them se eshte dicka qe me pelqen ta ushtroj dhe ndoshta nuk qendron mbi gjithcka, por pak e dine prandaj dua te flas per te. Eshte pikerisht shkrimi. Ka qene nje nga pasionet e mia qe e vogel dhe qe me pelqente dhe me terhiqte me shume. Me se shumti ka qene e perqendruar rreth poezise. Duhet te them se eshte e vestire dhe e lehte njekohesisht. Me pare sforcohesha per te shprehur ndjenjat e mia dhe edhe pse ia arrija me se miri, nuk ishte ajo menyra si doja ta beja. Erdhi nje cast qe mendoja se gjithcka e kishte ne dore frymezimi. Ndonjehere me kapte ne mes te nates kur isha shtrire tashme dhe shpesh pertoja te ngrihesha prandaj cdo varg e strofe qe kisha ngritur si kulla gjate nats e fashitnin krejt keshtjelen ne mengjes pasi kujtohesha vetem per titullin, shume shume per ndonje strofe. Ka raste kur me kapte edhe rruges por zori s’me lejonte ti hidhja ne leter ato dreq vargjesh! Atehere mendova te mos sforcohesha me por t’ja lija ne dore frymezimit. Filloi te rrallohej shume koha qe ia kushtoja shkrimit ashtu sic po ndodh edhe tani. Eshte shume e rendesishme te them qe une s’dua te shkruaj thjesht per qejf dhe te bej “limonata” sic bejne shumica por dua qe poezia ime te kete thellesine e oqeanit, thikat e humneres, pervelimin e vullkanit, fuqine e uraganit! E di qe kjo mund te duket e tepruar dhe mbivleresim i madh i vetes por kjo eshte ajo cka une ndjej se duhet te arrij. Dhe per sa kohe do ta mendoj keshtu? Sa here do te me duhet te sforcohem? Apo intervalet ndermjet shkrimeve do behen aq te gjata sa te kalojne ne perjetesi? Gjithcka eshte kaq e peshtjelluar…!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Shkruajme+dhe+plotesojme+grafiket/370


Vepra te ngjashme
Shkruaj nje kujtim,...
Lloji: Pershkrim
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin ...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
Pa titull
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Sot Pashe nje enderr... Te cuditshme mund te them. Ndoshta jo aq. Sikur me kanosej heshtja Dhe ...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
Dhimbja,zhgrnjimi d...
Lloji: Pershkrim
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykoj...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Nje enderr e parea...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjut...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.