Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-01-06 12:30:42
Shikime: 2920
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Gjej veten diku

Lloji: Pershkrim
Tema: E vetme prane dritares
Autori: endrinahajdini
Shkolla: Xxx
Klasa: XI
Qyteti: Gjilan
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por nuk po e perceptoj dot se qfare , mesa duket qenkam hutuar dhe nuk po mundem te shpetoj prej ketyre mendimeve te pashtjelluara qe po me turbullojne mendjen. Obobo vertete pamje e bukur ketej nga dritarja , nuk jane te mbuluara me bore por as me gjelberim megjithate kane pamje te mire keto kodra e peme qe po shoh tani .Po shoh disa xixa para syve mos valle erdhen zanat hahhahah jo per pak harrova se jam e semure menzi po i hap syte ne kete dite dimri te nxehte me diell. Asnje zhurme nuk po degjoj , asnje ze bilbili , per momentin po degjoj vetem zhurmen e frymemarrjes sime .Dite pushimi per mua kjo e hena pothuajse dite palidhje , dite koti .Kam ftohte edhe pse zhurmat e zjarrit ne shtepi po degjohen , athua valle pse .Qjane valle kto mendime te pazakonta qe me kane kapluar thelle brenda vetes e po me shtrengojne .Vertete nje lidhje e paarritshme .Po e mendoja veten edhe pas 8 viteve te ardhshme , ku do e gjej veten , a do jem ajo qe e kam enderruar veten , ajo qe bente qdo dite premtime qe ti realizonte pas 8 viteve ose vetem do kerkoj ndonje justifikim qe ta ngushelloj vetveten , qfare do ndodh me vendin tim ne kete katastrofe qe po shuan rinine e femijet e sotem , qe po fik dalengadale endrrat dhe shpresat e njerezve ..
Mendoj se keto mendime kane nevoje qe te largohen , sepse disa gjere eshte mire ti leme te veprojne vete , ti hidheçi pasionit qe ne konsiderojme ndaj gjithqkaje .
Nuk mendoj se ka ndonje njeri qe ska ndonje pasion per jeten se paku te kendosh , te pikturosh , te lexosh e te zgjerosh njohurite e tua qdo dite nga pak ose pse jo edhe te shkruash vete ndonje histori
Pse jo? Qfare do humbisnim nese te gjithedo e provonin diqka te re si une ne keto mOmente edhe pse nuk eshte ndonje gje e madhe dhe e rendesishme per te tjeret por mjafton per vete .Jemi ne ata qe vendosim se kjo dite do jete koti ose e mire , jemi ne ata qe do e vendosim fatit tone qdo dite nga pak me pune dhe perkushtim .E vetmja gje qe mund ta ndryshoje boten eshte menaxhimi i kohes te gjejme qellimet dhe prioritetet tona , te gjejme balansin ndermjet Justifikimit s dhe qellimit per nje lumturi qofte sado e vogel , sepse qdo dite e javes eshte nje dite e re nje eksperience tjeter qe ja vlen ts provosh pavaresisht rrethanave.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     endrinahajdini - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Gjej+veten++diku/7058


Vepra te ngjashme
Thënie
Lloji: Pershkrim
Kur besojmë,arrijmë .......
Thënie
Lloji: Pershkrim
Lumturoi familjen ,që të jesh i lumtur ti ! ...
Pylli I lulezuar
Lloji: Pershkrim
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli esht...
Bota ime imagjinare...
Lloji: Pershkrim
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shiko...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Durimi është lis me rremba ...
Lodrat
Lloji: Pershkrim
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke b...
Refuzoj
Lloji: Pershkrim
Refuzojjjj,në mens të haaajjjj Qepët djegin zjarr ne sy,por s`mund te qaaajjjj... Fast food nk ...
Ese:Stina e vjeshte...
Lloji: Pershkrim
Për dallim nga stina e verës ne kemi hyrë në një stinë tjetër,që është stina e vjeshtës.M...
Këndvështrimet e ...
Lloji: Pershkrim
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë...
dimri dhe bukuri e ...
Lloji: Pershkrim
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me...
Një ditë e zakons...
Lloji: Pershkrim
Dita ime fillon kështu: Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas...
Nena
Lloji: Pershkrim
E dua qiellin, E dua diellin, E dua henën, Por më shume nënën. Ajo është engjull, Ësht...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.