1. Perse?
Gjethet e para te vjeshtes kishin filluar te binin . Catia , oborri dhe kopeshti dukeshin fare te shkretuar . Trendafilat e kuq mbjelle buze mureve te viles kishin filluar te thaheshin dale-ngadale.Tashme si per ironi, zoti Grej nuk kishte c’te bente me per to. I gjori ai!Sa shume kujdesej per kopshtin tone! Ne dimer kur Debora e mbulonte , ai perpiqej ta largonte me shpresen se do te gjente ndonje fije bari dhe sa trishtohej kur shpresa I thyhej .Pastaj kthehej ne oborr dhe thoshte “sikur vera te vinte tani…”
Kishin kaluar plot dhjete dite nga stuhia e pare e vjeshtes, e , megjithate balta e lluca nuk po ju shqiteshin rrugeve e rrugicave.Ajo ishte vjeshta me e lagesht . Epo c’te beje, vecse te qendroje gjithe diten ne shtepi duke luajtur “Toccata ” ne piano?!Apo te rrije ulur ne kolltukun e sallonit te pritjeve me ndonje liber ne dore ?! Megjithate vjeshta me pelqente. Kur babai ishte duke udhetuar kushedi se ku , dhe mamaja ime vizitonte shkollen , une thuajse tinez largohesha dhe ecja ne rrugen perendimore qe ne kete kohe mbushej perplot me gjethe te rena. Atje krejt papritur me vershonin ne mendje vargje e vargje te panumerta .
Tani ishte periudha me e keqe e vitit, e zumte dhe e lagesht . E gjithe kjo melankoli te bente te qaje ndonjehere kur kujtoje Angline . Sa me kishte mare malli per ate vend te dashur ! Kishin kaluar rreth 2 vite qekur ne ishim shperngulur ne Rexhina, nje ferme e madhe ne veri te Verones . Prone kjo e mamase sime qe nga koha kur i ndjeri gjyshi im u nda nga jeta. Per shkaqe qe kurre nuk u moren vesh , babai im , Xhorxh Eduart Korner , nje tregetar me emer ne te gjithe perendimin vendosi te jetojme ne pronat e mamase sime , Sesilia Gloria Guci . Mamaja ime ishte vajza e nje duke te madh dhe e nje konteshe nga Berlini. Pra sic e thashe u shperngulem bashke me sherbyesit dhe kedo ne Rexhina .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Laura Skenderas - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Perse%3F/4650
Vepra te ngjashme
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rre...
shkolla ime ne stin...
Lloji: Pershkrim
shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura ...
shkrimtaret shqipta...
Lloji: Pershkrim
dritËro agolli
Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Li...
ERA
Lloji: Pershkrim
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Para se të këndosh vajto
Para se të vajtosh këndo...
Kroi
Lloji: Pershkrim
Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe ...
Lodrat
Lloji: Pershkrim
Lodrat jane disa objekte qe e bejne jeten sa me argetuese . Nese ti luan nuk do te thote qe nuk ke b...
nena
Lloji: Pershkrim
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJ...
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te...
Peisazh
Lloji: Pershkrim
Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervo...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Kur rrezikon ,do të thotë se ke guxim ....
Vjeshta stina e zja...
Lloji: Pershkrim
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizit...
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!