Data e postimit: 2013-04-23 11:21:26
Shikime: 6739
|
|
Likes:
6
Dislikes:
2
Titulli:
Pranvera
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumturi etj..Dallendyshja dhe zogjet e tjere shtegtare vijne nga vendet e ngrohta dhe ndertojne folet e tyre.DieLLi del me rrezete tij te arta,kurse,qieLLi merr ngjyre te kalter dhe si zakonisht rete hapen dhe formojne forma te ndryshme ngjyra-ngjyra.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Olta Zeqiri - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Pranvera/1169
Vepra te ngjashme
perendimi
Lloji: Pershkrim
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer...
|
Atdheu Im
Lloji: Pershkrim
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje n...
|
ERA
Lloji: Pershkrim
Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se...
|
Shkruani nje kujtim...
Lloji: Pershkrim
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qen...
|
|
|
shoqja e ngushte
Lloji: Pershkrim
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani
ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuu...
|
pershkrim i nje pei...
Lloji: Pershkrim
po afrohesha drejt grykes se malit dhe cme pane syte nje lume vezullues me gure zalli qe shnderrisni...
|
|
shkrimtaret shqipta...
Lloji: Pershkrim
dritËro agolli
Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Li...
|
Nena
Lloji: Pershkrim
Kemba e vogel e zogut
Eshte mbuluar me therrime
Mbuluar me bore ne parvazin e dritares sime
Bora ...
|
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|