Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualisht jetoj ne Vlore.Rritem ne nje ambient te shedoshefamiljar ku gjithmon kultivohen vlerat e lartanormale.
Shkollimi fillor nisi ne Vlore,shqipero dhe pasi kryeva klasen e pare zhvendosem ne Greqi per te kaluar nje kohe te mire te femijerise time,plote 7 vite.Zakonisht eksperiencat e reja jane te veshtira por ne nje moshe te tille askush nuk te pyet.Pershtatja me mjedisin grek ishte vertet e veshtir,por jo dicka e pa mundur.jeta ime profesionale ende nuk ka nisur,por le te themi se kurset jane dicka e tille.Pikerisht ne vitin 2011u futa ne kursin e pare te baletit per te realizuar deshiren time.Zakonisht deshirat nuk sjellin fitime,por fitimi im me i madhe ishin udhetimet.Ehte ne te vertet nje njdesi e vecantteksa rikujton nje pjese te jetes ku realizimi deshirave vjen edhe nje pjese tjeter e deshiruar e udhezimeve.E se bashku me te dhe forcimi i miqesis.Arrimi nuk ka qene aspak i thjesht.Sic thash nje qytet i ri.gjuhr e re,mire te rrinje.Pervec familjes qe ishte po e n njejta,tingellon pak qesharake,sepse familja nuk ndryshon,poe edhe ky eshte nje detaj i rendesishem per te krahasuar nje kontrast mjaft real te jetes time.
Pervec se kame marre edhe kam dhene.Keshtu ne vitin 2012 vlen per ta permendur konkursi artistik i shkolles ku se bashku me grupin time te klases formunuam gazeten e shkolles, mjaft kreative duke e bere ate shkolle me te lavderuar nder shkollat e tjerate vendit.Viti 2013 mbyllet me nje kamping verot ne nje nder bregt\detet me te bukura te kretes.
Eksperienca mbush hapesirat e jetes,por sa keq qe viti 2014duhet te me kthente perseri7vite me pare,por ne te kundert.Nje kthim dhe ndoshta perfundimtar nga Greqia perseri ne vendlindje per te arritur ketu ku jam.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!