Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2012-07-10 07:18:36
Shikime: 8646
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 1

Titulli: Shkruajme dhe plotesojme grafike

Lloji: Pershkrim
Tema: Hobe
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuterit e televizorit. Ata qendrojne me ore te tera perpara ekranit te kompjuterit e botes se interntit dhe harrojne boten reale dhe vlerat e verteta artistike qe mbart nje liber ne vetvete. Prinderit jane nje shtyse shume e madhe tek femijet e tyre me deshiren e madhe per ti arsimuar dhe formuar ne menyren me te mire. Kjo eshte e dukshme tek frekunentimi i kurseve nga nje pjese shume e madhe e nxenesve ne klasen dhe shkollen time. Persa i perket instrumenteve muzikore, jane te paket nxenesit qe kane prirje artistike dhe dhunti te luajne nje te tille. Ashtu si te gjithe bashkemoshataret e mi edhe une kam deshire te luaj dhe te argetohem ne menyra te ndryshme si per shembull duke perdorur kompjuterin, televizorin apo dicka tjeter. Megjithese ndonjehere loja dhe argetimi me rrembejne une kujtoj synimin qe i kam vene vetes, per te qene nje mjeke e denje ne te ardhmen dhe per kete i perkushtohem shume studimit, por pa lene menjane sportet, kurset e ndryshme dhe aktivitetet e mia te preferuara.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Shkruajme+dhe+plotesojme+grafike+/400


Vepra te ngjashme
Macja
Lloji: Pershkrim
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me n...
Nena ime e shtrenje...
Lloji: Pershkrim
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje h...
lahuta e malsise
Lloji: Pershkrim
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit ...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me t...
Vetja ime
Lloji: Pershkrim
Une jam Sherin.Une jam tete vjec.Une jam nje djale me floke te rrumbullaketa ngjyre kaf dhe me sy ka...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Durimi është lis me rremba ...
Saranda
Lloji: Pershkrim
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar ...
vera
Lloji: Pershkrim
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me...
Pylli I lulezuar
Lloji: Pershkrim
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli esht...
Shoqja ime e ngusht...
Lloji: Pershkrim
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate...
Nena
Lloji: Pershkrim
Kemba e vogel e zogut Eshte mbuluar me therrime Mbuluar me bore ne parvazin e dritares sime Bora ...
shoqja e ngushte
Lloji: Pershkrim
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuu...


Komentet e fundit!

Emri: bleona
Email: bleonagjata@outlook.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: sara
Email: sara.hamzaj@live.com
Komenti: t'lumt je ma e mira edhe uné si nx. e kl se 8 preroj ne te ardhmen te behem mjekd te dua shum tung :D.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.