Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sigurisht kostumin e austonautit.
Hyra në anije dhe u nisa për udhëtimin drejt hapësires.
Emoconet ishin të shumta.
Une e ula gravitetin në anije zero dhe fillova të bëja lëvizje akrobacie në ajër.Peisazhi në atë moment ishte ishte I pa përshkrueshëm fantastik.
Toka ishte si një top që rrotullohej pa ndaluar ndërsa planetet e tjera lundronin mes tyre.
Rruga e qumështit dukej e mistershme dhe e bukur.Gjatë udhëtimit me anije aty pranë kaloi një disk fluturues,që në të ishin disa UFO të cilët zbritën në një planet të pazbuluar.
Edhe une zbrita sepse do te merrja gurin filozofik gje e cila I duhej planetit tone .Kur une zbrita nga anija kozmike isha shume e frikesuar.
Alienët nuk kishin parë krijesa të tilla prandaj me moren dhe me burgosën.
Alienët bënin një jetë shumë të ndryshme nga ajo e imja.
Pas shumë e shumë perpjekjesh une arrita te arratisesha . Mora Gurin filozofik qe e kishin alienet me ane te fuqise qe zoteroja e më pas hyra direkt në anijen kozmike dhe u nisa drejt e për në Tokë.
Te gjithe u gezuan qe une u ktheva sepse shpetova planetin Toke dhe erdha me nje mision te permbushur .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!