Nje pamje e mrekullushme.Qielli i mbushurplot me re,te cilat levizin pa pushim,vijne e ikin te nervozuara.Vendi ne te gjitha anet eshte i veshur me te bardha.Ne rruge shikohen njerez te cilet jane veshur te gjithe me pallto e dorashka te trasha.Femijet luajne me topa debore si neper fusha beteje.Pemet si gjithmon me gjelberim perkundin boren ne krahet e tyre,e cila e ka pushtuar si nje pelhure e bardh te gjithe universin.Ne nje ambient te tille ke deshire te jetosh, e te marresh fryme ne ate ajer te paster, te ndiesh aromen e pastertise, dhe egersise ne te njejten koh.Te shikosh ate parajse dhe nuk ngopesh.Yogjte mblidhen ne folete e tyre dhe shijojne natyren magjike perreth.Bora bie floke-floke dhe flladi i saj i lehte te merr e te ngren lart,te ben te fluturosh drejt ca hapesirsve te reja plot drite.Akujt varen poshte prane pragjeve te shtepive si shpata me maja te mprehta.Duke e bere edhe me magjike peisaxhin.E bora fillon perseri te bjere floke-floke.......
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Dena - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Peisazh/1110
Vepra te ngjashme
Gjyshi im
Lloji: Pershkrim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dh...
Atdheu Im
Lloji: Pershkrim
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje n...
Like nobody's aroun...
Lloji: Pershkrim
Want you to cry?
'Cause you're laughing so hard tonight
Playing air guitar alright
We're being wh...
dimri dhe bukuri e ...
Lloji: Pershkrim
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
Qiriu
Lloji: Pershkrim
Sa gjatë qau qiriu,
Pa arësye,
Veç po digjej ndër ca fjalë,
E zë s’nxirrte !!!
...
Kujtimet
Lloji: Pershkrim
Me ka marre malli per te qeshurat e lumtura.Mbidheshim se bashku dhe ishim te hareshem ,po tani ku n...
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshu...
Kujdes derrasa esht...
Lloji: Pershkrim
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha ke...
Shoqja ime e ngusht...
Lloji: Pershkrim
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Folklori është art i shpirtit ......
Qyteti im
Lloji: Pershkrim
Qyteti I'm Tirana njekohesisht edhe kryeqyteti I vendit tone ka numrin me te larte te banoreve. I ve...
Komentet e fundit!
Emri:
martina
Email:
martinalico6@gmail.com
Komenti:
nje pershkrim i mahnitshem
Emri:
Sayda Büyüküstün
Email:
ketjonalepuri@gmail.com
Komenti:
shume bukur me pelqen menyra e mendimit dhe e te shprehurit,jane perdorur shprehje me imazhe shume te bukura poetike
Emri:
jozef
Email:
xhozef_prendi@yahoo.com
Komenti:
Pershkrim shume i bukur ju lumte te betohem me pelqen jashtezakonisht shume ju falenderoj nga zemra(ju dua shume).O:-):-X:-Do_O:O:-*=-O:- Q:-\:-@:-V:-@:'(:-D:-V:-@:-[:- V:-Q:-\:-D:-\:-D:-\:-D
Emri:
noja mraja
Email:
noja mraja@hot.com
Komenti:
Une i kerkoj falje publike te dashures time qe e kam lenduar i them te dua zemer . Sa per peizazhin ishte shume i mire.
Emri:
Saranda Hoti
Email:
nushi_ila@zbavitu.net
Komenti:
Jeni te mrekullueshem por vetem nje gje sepse tani eshte stina e pranveres dhe kisha dashur qe ju te shkruani per nje peisazh pranveror.
Faleminderit per mirkupitim./
Emri:
denis
Email:
vip @ hotmail.com
Komenti:
shume i bukur komenti i qamiles a sikur tjena edhe ne nga kjo shkolla muharrem plaku bravo duhet te jeni dhe jeni shkolla me e mire ne bote.
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!