o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit tim ishte shtrire nje tapet mahnites ngjyre e verdhe si ari...!Vjeshta kishte ardhur plot imagjinate ajo kishte sjelle me vete nje pafundesi gjethesh plot me ngjyra te ndryshme si: ngjyra e kuqerremte ,e arte si floriri dhe ngjyre vishnje si rrushi,etj..Atje nje feshferitje e pareshtur e krecitese kumbonte ne veshin tim i cili ishte lagur pak nga pikat madheshtore te shiut.Gjethet e thara per toke mbreteronin si te ishin princesha!Me pas u rehatova ne tapetin ngjyre plote te cilen e kishte shtruar zonja e vjeshtes..!Ne syrin tim pikonte nje pikez shiu i cili dukeshe i embel por ne fkat ndiconte si uji i kristalte i burimit te nje pallati mbreteror.!Kur shkova ne shtepi kuptova se vjesjta me kishte ardhur duar plote tek shtepia ime ajo me kishte sjelle nje shporte plot me fruta si:molle,rrush,dardha,mandarin a,etj...keto fruta kenaqesin kur kercisnin pa pushim ne gojen time e cila po pikonte nga gezimi qe ato frutapo i benin nnje vizite asaj.......!!!! Stina e vjeshtes kishte ardhur magjepese ne qytetin tim..!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me t...
Ne
Lloji: Pershkrim
-A ka gjë më të bukur si zeri yt ,
-A ka gjë më me vlerë se perqafimi yt,
-A ka gjë ...
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha.
Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma presh...
Pylli I lulezuar
Lloji: Pershkrim
Pylli I lulezuar me jem kenaqesi me gjalleron jeten me mbush me fryme plot ajer te paster.pylli esht...
Big Brother Albania
Lloji: Pershkrim
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate n...
ese:kendimi
Lloji: Pershkrim
KENDIMI
PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE P...
vera
Lloji: Pershkrim
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me...
Barcoleta
Lloji: Pershkrim
A je njeri me duar te pastra
- E pyet gjykatësi një të pandehu...
Vjeshta
Lloji: Pershkrim
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pem...
"Gjethe Vjeshta"
Lloji: Pershkrim
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta,
Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa,
Zogjte qiellin anemban...
Shoqja ime e ngusht...
Lloji: Pershkrim
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate...
dimri dhe bukuri e ...
Lloji: Pershkrim
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me...
Komentet e fundit!
Emri:
agnesa
Email:
agnesa12@gmail.com
Komenti:
kjo eshte nje pershkrim fantastik vazhdojeni te shkruani sa me shume shkruani aq me mire per te gjith njerzit