Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6443
Data e postimit: 2018-07-15 22:46:52
Shikime: 2967
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 3

Titulli: Shoqeria e sotme

Lloji: Romane
Tema: Shoqeria
Autori: Klea
Shkolla: 9-Vjecare
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: kleaklea@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Teksa rendja neper germja enderroja qe te viNte ajo kohe qe edhe une te flisja per shoqerin,por nuk mund te thoja qe kisha ate shoqerine si neper endrra....Nje dite prej ditesh u ula ne nje shkemb i cili nisi te me udhezonte dallimin mes te mires dhe te keqes....Nuk dija c'tu besoja fjaleve,sepse cdo gje qe ai peshperiste ishte realiteti i fatit tim....Ama un jetoj me prezencen e endrrave,e kam ate besimin e fort ne vetvete....Tashme jam bere shoqe e ngusht me vetveten!....E di c'kerkoj prej saj??Kerkoj thjesht sinqeritet dhe besniker,ti dhuroj sa me shume dashuri njerze qe si kam njohur kurre me par,te behem ajo qe t gjith kan zili,te behem ajo qe cdokush do enderronte te ishte si un!Ti zgjas doren vetes,duke i then sje vetem ne castet kur dikush do te duhej te degjonte te gjitha arsyet qe sje ajo qe ishe dje,,vec pak besim ne vetvete duhej dhe gjithcka u zhduk,shkoi ne ate pafundesin qe sdo kem fatin ta shof asnjehere!!!...E dua kaq shum veten,sepse ajo me mesoi se si te ndaja kripen nga sheqeri!!....Kam kaq shume dashuri per te pasqyru saqe sjam as e dobet!....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Romane/Shoqeria+e+sotme/6443


Vepra te ngjashme
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
per mesuesen
Lloji: Leter
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ...
Shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten ton perballemi me sfida,probleme te ndryshme.Mua si shoqe e ngusht me ka prekur shum nje tr...
Dedikim
Lloji: Leter
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
eksitues
Lloji: Tregime dashurie
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
Gjyshi im
Lloji: Ese pershkruese
Personi me zemren me te madhe ne kete bote,personi qe me degjonte sa here flisja kot,personi qe me t...
Dhuro dashuri,merr ...
Lloji: Ese argumentuese
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen ...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
Fshehja e Personali...
Lloji: Tekst filozofik
Personaliteti im,po si mund ta pershkruaj ate,po te me duhej ta pershkruaja do te duhej te perdorej...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.