Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6920
Data e postimit: 2019-09-06 23:57:17
Shikime: 2515
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: zhgenjimi

Lloji: Romane
Tema: Zhgenjimi
Autori: Shqiponja
Shkolla: Ndre Mjeda
Klasa: 9
Qyteti: shkoder
E-mail: shqiponjacelepija@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai vetimthi duke lene pas zhgenjime pafund qe shoqerohen me lote te shpirtit.Jam lodhur tek sa ndjek me ankth pa pushim tik taket e saja duke pritur se ne nje cast te vetem dhimbja do pushoj dhe se nje cast te vetem ndjenja vetem per nje cast do te me lumturoje.Por jo,genjej veten pafund duke jetuar me nje iluzion ku jeta ime duket sikur tik -takeve te akrepave te ores i eshte vene pas dhe pret nga casti ne cast te ndaloje,por se di se ato nuk do ndalojne kurre,sepse koha ecen ecen pa pushim dhe kur une ta kuptoj se ajo nuk ndalon dhe nuk do mund ta kap dot,ndoshta do jete teper vone,sepse une do jem lodhur shume.
E ndonese cdo gje di ,cdo gje shoh perseri veten e gjej duke ndjekur oren dhe duke pandehur se tiktaket per mua do ndalin qofte edhe per nje cast....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Shqiponja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Romane/zhgenjimi/6920


Vepra te ngjashme
Koha
Lloji: Hartim
Te lutem o kohe mos ik , qendro me mua , thuaji ores ti ndali akrepat njehere , perse nuk ndalen ?? ...
Nje jete krejt e re...
Lloji: Poezi dashurie
Zgjohem ne mengjes Krejt e vetmuar Trupin tim se shes Edhe pse me kan tradhetuar Sot nje jete e ...
dashuria
Lloji: Poezi dashurie
nese kohen do ktheja pas dhe lotet qe kam derdh per ty do ti quja mekat po te mundja do te beja gji...
Vetja
Lloji: Ese argumentuese
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujti...
Ja cfar eshte jeta....
Lloji: Ese pershkruese
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjeth...
Bardhoshe
Lloji: Ese pershkruese
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burri...
enderrat
Lloji: Ese pershkruese
TE ENDERROSH, DO TE THOTE HAPI SYTE NGA GJUMI 3 SEKONDASH QE JE DUKE BERE SHIJOJE ENDERREN BASHKE ...
Bota ime
Lloji: Ese filozofike
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe...
Imagjinata
Lloji: Hartim
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara im...
Shkruani nje ese pe...
Lloji: Pershkrim
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes... ...
erdhi pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve ...
Une dhe familja ime
Lloji: Ese vleresuese
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre m...


Komentet e fundit!

Emri: k
Email: kkk@gmail.com
Komenti: me ka pelqyer shummmmmmmm> SHKOLLA: ISMAIL QEMALI, SHKODER,KLS 9C
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.