Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3620
Data e postimit: 2015-01-20 16:22:18
Shikime: 4047
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: nje engjell me sheh nga lart

Lloji: Romane
Tema: erida ime
Autori: shqiponja karanxha
Shkolla: gjimnazi isa boletini paskuqan
Klasa: 12 e
Qyteti: tirane albania
E-mail: mistrecja-misterioze1@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

kaluan min ore dite ja u bene nje jave nje muaj pa ty erida ime do kaloje edhe nje jete e tere. nuk mundem te mesohem me faktin se ti ike pergjithmone per te mos u kthyer me kurre me thuaj eri... a mos i ke lene dikujt dicka per te me dhene apo per te me thene.. sepse ty nuk arrita te te shoh ne momentet e fundit te jetse nuk arita te te jap as lamtumiren e fundit ty erida vdekja dhe largesia e mallkuar ma mohuan nje gje te tille te desha te dua dhe do te te dua gjithmone eri ndonese vetem zoti te deshi me shume se une ai te mori prane vetes por te jesh e bindur princessa ime se edhe vdekja smund te na ndaje do te bej te pamunduren qe une te jem krenare per ty lamtumire krenaria ime lamtumire engjelli im qofsh nje engjell i paharruar per ne,........................



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     shqiponja karanxha - http://sq.yourliterary.com/vepra/Romane/nje+engjell+me+sheh+nga+lart/3620


Vepra te ngjashme
I paharruar kujtimi...
Lloji: Tekst vleresues
Nuk mund ta besoj akoma qe ti nuk je me ne kete jete.Si munde te largohesh keshtu?Si munde te lesh g...
vdekja e shoqes tim...
Lloji: Hartim
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre st...
Edhe pse....
Lloji: Poezi personale
Edhd pse vitet kaluan Njera-tjetren kurre nuk e harruam Edhe pse ne u ndam Edhe pse ne fytyrat e...
pse vella te mori v...
Lloji: Poezi dramatike
PSE VĂ‹LLA TE MORI VDEKJA SU BESOVA VESHEVE KUR ME THANE QE TI SJETON ME SOT SU BESOVA SYVE ...
Babi
Lloji: Poezi personale
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UN...
Babi
Lloji: Thirrje
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE ...
Per klasen time
Lloji: Poezi personale
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu ...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emri...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
Nena e dashur
Lloji: Tekst vleresues
Per mua ka vetem nje njeri, qe e dua me te vertet shume. eshte nje njeri qe kur i kerkoj dicka nuk e...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.