Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1317
Data e postimit: 2013-06-15 01:25:57
Shikime: 6067
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: "Dosjet e Lacerta"

Lloji: Te tjera
Tema: Keto jane fragmenta te marra nga "Lacerta Files" te cilat jane ne anglisht dhe une i perketheva ne shqip. Ka te beje me nje qenie jo njerezore e cila emrin njerezor e ka "Lacerta" (keshtu deshiron ajo qe ta quajne) "Lacerta eshte nje qenie reptiliane
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Reptilianet e Tokes se Brendshme
Dosjet e Lacerta
Dosja e Lacerta I (Fragmente)

Fjala “llojim” ose “lllojim” e perdorur ne tekstin me poshte mund te kete kuptimin e “Elohim” pasi kjo eshte fjala ekuivalente tradicionale qe perdoret ne kulturen perendimore, megjithate ky term mund te indikoje nje race tjeter galaktike.

Une vertetoj se teksti I meposhtem eshte e verteta absolute dhe jo nje trillim. Keto jane pjese te nje transkripti i nje interviste qe une kam bere me nje qenie jo-njerezore dhe reptiliane ne Dhjetor te vitit 1999. Kjo qenie femer ishte tashme ne kontakt me shokun tim ( emri I te cilit eshte dhene ne tekst vetem me inicialet e tij E.F ) qe prej disa muajsh. Me lejoni te deklaroj, se une kam qene gjithe jeten time nje njeri skeptik ne lidhje me UFO-t, alinet dhe gjera te tjera te cilat jane te pazakonshme, dhe mendova se E.F me tregon vetem enderra ose tregime fantastike jo te verteta, kur ai me tregoi per kontaktin e tij te pare me kete qenie jo-humane “Lacerta”. Une isha ende nje skeptik kur takova kete qenie ne 16 Dhjetor vitin e kaluar ne ate dhomen e vogel dhe te ngrohte, ne shtepine e mikut tim e cila ndodhej ne afersi te nje qyteti ne jug te Suedise, pavaresisht nga fakti qe une tani e pashe vete me syte e mi qe ajo nuk ishte njerezore. Ajo me ka thene dhe treguar aq shume gjera te pabesueshme gjate atij takimi sa qe une nuk mund ta mohoj realitetin dhe te verteten e fjaleve te saj, jo me. Kjo nuk eshte me nje tjeter gazete ose leter per UFO-t qe pretendon te thote te verteten, por ne fakt tregon vetem nje trillim. Une jam I bindur se ky transkript permban vetem te verteten dhe per kete arsye ju duhet ta lexoni ate.

Une kam biseduar me ate me shume se 3 ore, keshtu qe transkripti I meposhtem ju tregon vetem pjese te shkurtra te shkeputura nga kjo interviste, sepse ajo me pyeti pas intervistes qe most e publikoja gjithcka qe ajo me kishte thene tashme. Rendi I pyetjeve ne kete interviste nuk eshte gjithnje ne te njejten menyre ne te cilen une kisha I kerkuar ato, keshtu qe mund te duket ndonjehere pak konfuze per ju. Nuk ishte e lehte qe te fshija te gjitha pjeset e rendesishme qe ajo me kishte thene qe une ti fshija nga transkripti, keshtu qe ju kerkoj falje per menyren e renditjes se pyetjeve. Une jam ne zoterim te transkriptit, te te gjithe intervistes (49 faqe dhe me disa nga vizatimet e mia te trupit dhe te pajisjeve te saj) si dhe te disa kasetave ne te cilat une kam intervisten e plote, por une nuk do ta zbuloj kete interviste para se te kem lejen e saj. Une do te dergoj kete forme te shkurtuar te dokumentit ende interesant per 4 nga shoket e mi te besuar ne Finlande, Norvegji, Gjermani dhe France, dhe shpresoj qe sa me shume te jete e mundur njerezit ta lexojne dhe kuptojne kete transkript. Nese e keni kete transkript, ju lutem dergojeni ate per te gjithe miqte tuaj nepermjet e-mail ose beni printime dhe nxirrni kopje te tij.

Per me teper, une vertetoj se disa aftesi “paranormale” te specieve te saj si telepatia dhe telekinezi (duke perfshire levizjen dhe kercimin e lapsit tim mbi tavoline pa e prekur ate dhe fluturimin e molles rethh 40 centimetra mbi duart e saj) jane treguar per mua gjate 3 oreve dhe 6 minutave te ketij takimi dhe une jam absolutisht I sigurt qe keto aftesi nuk ishin truke. Ne vazhdim eshte sigurisht e veshtire per tu kuptuar dhe besuar, per dike I cili nuk e ka perjetuar kete gje, por une vertet isha ne kontakt me mendjen e saj dhe tani jam kompletisht I sigurt qe cdo gje qe ajo me tha gjate intervistes eshte e verteta absolute rreth botes tone.

Per fat te keq, nese une e lexoj te gjithe kete transkript dhe (akoma me shume), kjo forme e shkurtuar nga vetja ime, kam pershtypjen e forte se cdo gje qe une kam shkruar tingellon shume e pabesueshme qe te jete e vertete, qe cdo gje tingellon me shume si nje tregim I keq fantastik nga televizori ose kinemaja dhe une kam dyshime se cdokush do te besoje ne pervojat e mia. Por ato jane te verteta, nese I besoni apo jo. Nuk mund te pres nga ju qe te besoni fjalet e mi ate thjeshta, pa prova, por une nuk mund tju jap ju ate prove. Ju lutem lexoni transkriptin dhe mendoni per ate dhe ju ndoshta do te shikoni te verteten ne keto fjale.

Do te behet nje takim I ri ndermjet meje dhe asaj (perseri ne te njejten shtepi ne Suedi) ne 23 Prill te vitit 2000 dhe ajo me premtoi mua qe te me jape ndoshta disa prova per ekzistencen e saj. Nderkohe une do te mbledh pyetje qe do ti pyes asaj. Ndoshta ajo do te me jape lejen qe te zbuloj me shume nga pjeset e munguata ne kete transkript dhe per luften qe do te vije.

Besojeni apo jo, kjo nuk ben asnje ndryshim te vertete (por une shpresoj se ju do ta besoni.)
Ole K.

Transkripti I Intervistes (Versioni I shkurtuar)
16 Dhjetor, 1999
Pyetja: Para se te gjithash, kush jeni ju dhe cfare jeni ju? Jeni ju nje specie jashtetokesore apo origjina juaj mund te gjendet ne ket planet?
Pergjigjia: Sic ju mund ta shikoni me syte tuaj, une nuk jam nje qenie njerezore si ju dhe te jem e sinqerte nuk jam nje gjitar I vertete (pavaresisht nga pjeset e mia gjitare te trupit, te cilat jane nje rezultat I evolucionit.) Une jam nje femer reptiliane qe I perkas nje race reptiliane shume te vjeter. Ne jemi autoktone te vendit dhe jetojme ne kete planet qe prej miliona vitesh. Ne jemi te permendur ne shkrimet tuaja fetare si Bibla juaj e Krishtere dhe shume prej fiseve te lashta njerezore ishin te vetedijshme per pranine tone dhe na adhuronin ne si perendi, pershembull, Egjiptianet, Inca, dhe shume fise te tjera te vjetra. Feja juaj e Krishtere ka keqkuptuar rolin tone ne krijimin tuaj, keshtu qe ne jemi permendur si “zvarranike te keqinj” neper shkrimet tuaja. Kjo eshte gabim. Raca juaj ishte gjenetikisht e inxhinjeruar nga alienet dhe ne ishim vetem me shume ose me pak vizitore pasive te ketij proces evolucioni te pershpejtuar. You duhet te dini (disa nga shkencetaret tuaj tashme e kane supozuar kete) qe speciet tuaja kane evoluar me nje shpejtesi naturale kompletisht te pamundur ne vetem 2-3 milione vite. Kjo eshte absolutisht e pamundur, sepse evolucioni eshte nje proces me shume I ngadalte nese eshte natural, por ju nuk e keni kuptuar kete gje. Krijimi juaj ishte artificial dhe I bere nga inxhinieri gjenetike, por jo nga ne, nga specie aliene. Nese ti me pyet mua, nese une jam jashtetokesore, une duhet te pergjigjem jo. Ne jemi vendas autoktone. Ne kemi patur dhe kemi koloni ne kete system diellor, por ne kemi origjinen nga ky planet. Ne fakt eshte planeti tone, jo planeti juaj – kurre nuk ishte juaji.

Pyetja: Mund te me thoni emrin tuaj?
Pergjigjia: Kjo eshte e veshtire sepse gjuha njerezore nuk eshte ne gjendje qe ta shqiptoje ne rregull (dhe nje joshqiptim I emrave tane eshte shume ofenduese per disa te llojit tim. Gjuha jone eshte shume ndryshe nga gjuha juaj, por emri im eshte --- do te mundohem ta them me butesisht duke perdorur shkronjat tuaja njerezore --- dicka si “Sssshiaassshakkkasskkhhhshh h” me nje shqiptim shume, shume te forte te “sh” dhe “k”. Ne nuk kemi mbiemra si ju por vetem nje emer te vetem dhe te vecante I cili eshte I ndare dhe I karakterizuar nga menyra e te folurit dhe I cili nuk ju jepet femijeve ( te cilet kane emrat e tyre prej femijesh) por vetem ne nje procedure speciale ne moshen adoleshente, ne kohen fetare ose shkencore te ndicimit ose ndergjegjesimit (sido qe ju mund ta quani.) Do ta vleresoj nese ju nuk e provoni te thoni emrin tim te vertete me gjuhen tuaj njerezore. Ju lutem me quani mua “Lacerta”, ky eshte emri qe une zakonisht perdor kur jam ndermjet njerezve dhe bisedoj me ata.

Pyetja: Sa vjec jeni ju?
Pergjigjia: Ne e matin kohen jo si ju, me vite astronomike dhe me rrotullimin e tokes rreth diellit, sepse ne zakonisht jetojme ne brendesi te siperfaqes se planetit. Matja e kohes tone varet nga cikle periodike te kthyera ne fushen magnetike te tokes, dhe ne perputhje me kete ( duke e thene me numrat tuaja) une sot jam --- me lejo te llogarit --- 57,653 cikle e vjeter. Une kam arritur fazen time te rritur dhe me vetedijen time 16.337 cikle me pare (kjo eshte nje date shume e rendesishme per ne.) Sipas shkalles tuaj njerezore une jam rreth 28 vjec.

Pyetja: Cila eshte detyra juaj? A keni nje “pune” si ne?
Pergjigjia: Per ta thene ate me fjalet tuaja: Une jam nje studente kurioze e sjelles shoqerore te specjeve tuaja. Kjo eshte arsyeja pse jam ketu dhe po flas me ju. Kjo eshte arsyeja pse une kam zbuluar natyren time te vertete tek E.F. dhe tani tek ju, dhe kjo eshte aryesja pse une po ju jap te gjithe kete informacion secret dhe pse une po mundohem qe tju pergjigjem sinqerisht te gjitha pyetjeve qe ju keni ne ne fletet tuaja. Une do te shikoj se si ju do te reagoni dhe si si do te reagojne te tjere te llojit tuaj. Ka kaq shume te cmendur dhe genjeshtare te llojit tuaj ne kete planet te cilet pretendojne te dine te verteten per ne, per UFO-t, per alienet dhe keshtu me radhe, dhe disa nga ju besoni ne genjeshtrat e tyre. Jam e interesuar te shikoj se si specit tuaja do te reagojne nese ju do ta beni te verteten ( te cilen une do te te them tani) publike. Jam mese e sigurt qe te gjithe ju do te refuzoni te besoni fjalet e mia, por shpresoj ta kem gabim sepse ju keni nevoje te kuptoni nese doni te jetoni ne vitet e ardhshme.

Pyetja: A keni ju nje symbol special ose dicka qe ne mund te identifikojme llojin tuaj?
Pergjigjia: Ne kemi dy simbole kryesore qe perfaqesojne specien tone. Njeri (me I lashti) symbol eshte nje zvarranik blu me kater krahe te bardhe ne nje sfond te zi (ngjyrat kane kuptim fetar per ne.) Ky simbol eshte perdorur nga pjese te caktuara te shoqerise time, por sot eshte shume e rralle --- ju njerezit e keni kopjuar shume shpesh neper shkrimet tuaja te vjetra. Simboli tjeter eshte nje qenie mistike qe ju e quani nje “Dragua” ne formen e nje rrethi me shtate yje te bardhe ne mes. Ky simbol eshte me shume I zakonshem sot. Nese ju shikoni nje nga keto simbole ne nje anije cilindrike, qe une e kam pershkruar ne pergjigjet time te meparshme ose ne ndonje instalim nentokesor, kjo gje ose ky vend na perket me patjeter ne ( dhe do tju keshilloja qe ju te qendroni larg prej atje sa me shpejt te jete e mundur.)

Pyetja: Une kam lexuar deklaraten tuaj te plote (te cilen ju I keni dhene E.F.) per kete, por ju mund te me jepni tani nje pergjigje te shkurter: A jane UFO-t objekte fluturuese te verteta te pilotuara nga jashtetokesore apo ato ju perkasin specieve tuaja?
Pergjigjia: Disa nga UFO-t e verejtuara--- sic ju I quani ata--- na perkasin ne, por shumica jo. Shumica e objekteve fluturuese “misterioze” ne qiell nuk jane pajisje teknologjike por kryesisht keqintrepretimet e fenomeneve natyrore, por shkencetaret tuaj nuk e kane kuptuar ( si plazme spontane fishekzjarresh ne atmosferen e larte.) Megjithate, disa UFO jane anije te verteta te cilat I perkasin ose specieve tuaja (sidomos ushtrise tuaj) ose specieve te ndryshme aliene, ose na perkasin ne ( por nje pakice e anijeve te para na perket vertet ne, sepse ne pergjithesisht jemi te kujdesshem me levizjet tona ne atmosphere dhe kemi rruge special qe te fshehim anijet tona.) Nese ju lexoni nje raport ne lidhje me shikueshmerine e nje objekti metalik cilindrik ne formen e nje cigareje me ngjyre grit e hapur, me nje gjatesi prej --- ka lloje te ndryshme --- si pershembull ndermjet 20 dhe 260 te metrave tuaj dhe nese ky object ka bere nje tingull te thelle zhurmues dhe nese atje ishin 5 drita vezulluese te kuqe ne siperfaqen metalike te objektit ne formen e cigares, ( nje lart, nje ne mes, dy ne fund) atehere eshte e mundshme qe dikush prej jush ka pare nje anga nijet tona dhe kjo do te thote qe ishte pjeserisht nje difekt ose dikush nga ne nuk ishte mjaftueshem I kujdesshem. Gjithashtu ne kemi nje flote te vogel ne formen e diskut, por UFO-t e tilla zakonisht ju perkasin nje specie aliene. UFO-t trekendeshe zakonisht I perkasin ushtrise tuaj, por aata perdorin teknologji te huaj qe ti ndertojne. Nese ju me te vertet doni te shikoni nje nga anijet tona, ju duket te hidhni nje veshtrim drejt qiellit mbi Artik, Antarktik dhe mbi Azine e brendshme (sidomos ne mallet e saj)

Pyetja: Mund te me thoni dicka rreth historise naturale dhe evolucionit te specieve tuaja? Sa te vjetra jane speciet tuaja? A keni evolucionuar ju nga zvarraniket primitive ne te njejten menyre sic njerezimi ka evolucionuar nga majmunet?
Pergjigjia: Oh, kjo eshte nje histori shume e gjate dhe komplekse dhe sigurisht qe tingellon si e pabesueshme per ju, por kjo eshte e verteta. Une do te perpiqem ta shpejgoj sa me shkurt. Rreth 65 millione vjet me pare, shumica e paraardhesve tane te pa civilizuar prej races se dinosaureve vdiqen ne nje kataklizem te madh global. Arsyeja per kete shkaterrim nuk ishte nje fatkeqesi natyrore --- nje ndikim nga asteroid sic shkencetaret tuaj gabimisht besojne – por nje lufte ndermjet dy grupeve armike aliene qe kryesisht u zhvillua ne orbited he ne atmosferen e larte te planetit tuaj. Sipas njohurive tona te kufizuara ne lidhje me ditet e hershme, kjo ishte lufta e pare aliene ne planetin toke, por patjeter qe nuk ishte e fundit (dhe nje lufte e ardhshme do te vije se shpejti, nje “lufte e ftohte” sic I thoni ju --- ndermjet grupeve aliene eshte ne vazhdim qe nga 73 vitet e fundit ne planetitn tuaj. Kundershtaret ne kete lufte 65 vjecare ishin dy grupe te specieve aliene te avancuara, te cilat emrat e tyre perseri jane te pashqiptuara per gjuhen tuaj. Une jam ne gjendje ti them ato, por do te vrase veshin tuaj nese I them keto emra ne menyren origjinale te tyre. Njera race ishte humane si speciet tuaja (por me shume e vjeter) dhe ishte nga ky univers, nga nje sistem diellor ne konstelacionin e yllit qe ju quani “Procyon” sot ne hartat tuaja. Speciet e tjera - per te cilat ne nuk dime shume - ishin specie reptiliane, por ata skane te bejne fare me speciet tona sepse ne kemi evoluar nga Saurianet lokale pa influencen e jashtme (pervec manipulimit te suksesshem te gjeneve tona nga ne. Me shume per kete gje do te flas me vone.) Speciet e avancuara Reptiliane nuk erdhen nga ky univers por nga nje --- si mund ta shpjegoj per ju. Shkencetaret tuaj nuk kane kuptuar me te vertete natyren reale te university sepse mendja juaj e palogjikshme nuk eshte ne gjendje te shikoje gjerat e lehta dhe te mbeshtetet ne matematiken dhe numrat e gabuara. Kjo eshte pjese e programimit te gjenetikes se llojit tuaj ne te cilen une do te kthehem perseri me vone. Me lejo qe te them qe ju jeni shume larg nga te kuptuarit e universit, sic ishit dhe 500 vjet me pare.
Te perdor nje term qe ju ndoshta do ta kuptoni: speciet e tjera erdhen jo nga ky univers por nga nje tjeter “flluske” ne shkumen e omniversit. Ju do ta quani, ndoshta nje tjeter dimension, por kjo nuk eshte fjala e duhur per ta pershkruar saktesisht (meqe ra fjala, termi dimension ne pergjithesi eshte I gabuar ne menyren qe ju e kuptoni.) Fakti qe ju duhet te mbani mend eshte qe speciet e avancuara jane ne gjendje te “ecin” ndermjet flluskash duke perdorur – sic ju mund ta quani – teknologji kuantike dhe ndonjehere ne menyra special duke perdorur mendjen e tyre (speciet e mua gjithashtu jane aftesi mendore te avancuara ne krahasim me speciet tuaja, por ne nuk jemi ne gjendje te ndryshojme “permbajten e vargut/ffluske” pa teknologji, por specie te tjera aktive ne kete planet jane ne gjendje ta bejne dhe kjo per ju duket si magji, ashtu sic I eshte dukur edhe paraardhesve tuaj.
Mbrapa ne historine tuaj: speciet e para (Humanoide) kane arritur token rreth 150 vjet para reptilianeve dhe ata ndertuan disa koloni ne ish-kontinentet. Ishte nje koloni e madhe ne kontinentin qe ju sot e quani “Azia”. Keta njerez jetuan bashke ne kete planet me kafshet e ngjashme sauriane pa patur asnje problem. Kur reptilianet e avancuar arriten ne kete sistem, kolonite humanoide nga “Proycon” u munduan qe te komunikonin ne menyre paqesore, por ata nuk ishin te sukseshem keshtu qe lufta globale filloi brenda disa muajsh. Ju duhet te kuptoni qe te dy speciet ishin te interesuara ne kete planet te ri jo per biologjine e tij, por vetem per nje arsye: materiale te paperpunuara sidomos per baker. Qe te kuptoni kete arsye , you duhet te dini qe koperi eshte nje material shume I rendesishem per disa specie te avancuara ( edhe sot) sepse eshte- bashke me disa material jo te qendrueshme - ne gjendje te prodhoje elemente te tjera te reja te qendrueshme ne qofte se ju shkaktoni nje fushe te larte elektromagnetike ne kendin e duhur me nje fushe radiacioni te larte berthamor, per te prodhuar nje mbikalim te fushave te luhatshme. Fuzioni I bakrit me elemente te tjere ne nje fushe magnetike/rrezatuese te tille mund te prodhoje nje fushe force te nje natyre speciale qe eshte shume e dobishme per detyra te ndryshme teknologjike (por baza per kete eshte nje formule jashtezakonisht e komplikuar qe ju nuk jeni ne gjendje per ta zbuluar per shkak te kufizimeve te mendjes tuaj te thjeshte.) Te dyja keto specie donin te kishin koperin e Planetit Toke dhe per kete arsye ata luftuan ne nje lufte jo shume te gjate ne hapesire dhe orbite. Speciet humanoid dukej sikur ishin te sukseshme heren e pare, por ne betejen e fundit reptilianet vendosen te perdornin nje arme experimentale te fuqishme – nje lloj te vecante ten je bombe fusion e cila do te shkaterronte format e jetes ne planet, por do te demtonte materilet e paperpunuara dhe te vlefshme te bakrit. Bomba u shkarkua nga hapesira dhe shpertheu ne nje pike te planetit qe ju sot quani “Amerika e Mesme”. Sic shpertheu ne oqean, bomba prodhoi nje shkrirje te paparashikueshme me hidrogjen dhe efekti ishte me I forte se sa reptilianet kishin parashikuar. Nje rrezatim vdekjeprures, nje mbi-prodhim I fuzionit te hidrogjenit, nje renie me elemente te ndryshem dhe nje “dimer berthamor” per gati 200 vjet, ishin rezultati. Shumica e humanoideve u vrane dhe reptilianet humben interesin e tyre mbi planetin Toke dhe pas disa vitesh per (edhe per ne) shkaqe te panjohura – ndoshta edhe per shkak te rrezatimit. Planeti Toke ishte perseri I vetem dhe kafshet ne siperfaqe te tij vdiqen. Nje rezultat I bombes shkrirese ishte renia e elementeve te ndryshem dhe materilave te krijuara ne procesin e djegjes dhe njejta nga keto materiale ishte Iridiumi. Sot, shkencetaret tuaj humane e shikojne perqendrimin e Iridiumit ne toke si nje prove nga impakti I asteroidit qe vrau dinosauret. Kjo nuk eshte e vertete, por si do ta dini?
Shumica e dinosaureve vdiqen (jo te gjithe ne shperthim por ne gjerat e keqija qe erdhen pas luftes, sidomos ne dimrin berthamor dhe ne “renien”.) Pothuajse te gjithe dinosauret dhe reptilianet ishin te vdekur Brenda 20 viteve te ardhshme. Disa prej tyre – vecanerisht ata ne oqeane – ishin ne gjendje te mbijetonin per 200-300 vitet e ardhshme edhe pse tashme ne kete bote te ndryshuar, por keto specie gjithashtu vdiqen, sepse klima kishte ndryshuar. Dimri berthamor mbaroi pas 200 vjetesh, por ishte me ftohte ne Toke se me pare. Pavaresisht kataklizmit, disa specie ishin ne gjendje te shpetonin: peshqit (sic jane peshkaqenet), zogjte, gjitare te vegjel (paraardhesit tuaj), zvarranike te ndryshem si krokodilat…dhe gjithashtu ishte nje lloj I vecante dhe i vogel por I avancuar I dinosaureve te cilet ishin zhvilluar se bashku me speciet e fundit te medha kafshe-zvarranike, si speciet qe ju quani Tiranosaur. Keta zvarranike te rinj ecnin me dy kembe dhe ngjasonin pak me konstruktin tuaj te nje “Iguanadoni” (lindi ne kete familje) por ishte me e vogel (afersisht 1.50 meter I gjate) me disa karakteristika humane, me nje structure te ndryshuar te kockave, me nje kafke dhe tru me te madh, nje dore me thumb e cila ishte ne gjendje te rrembente gjera, me nje organizem dhe tretje te ndryshme, me sy te avancuar ne mes te kokes njelloj si syte tuaj, dhe me e rendesishmja…me strukture te re dhe me te mire te trurit. Ky ishte paraardhesi yne I drejtperdrejte. Ka teori qe thone qe rrezatimi nga bomba mori pjese ne mutacionet e organizmit te kesaj race te re, por nuk eshte e vertetuar. Megjithate, keta “humanoide” dinosaur evolucionuan gjate 30 milione viteve ne vazhdim (sic kam thene edhe me pare qe nje specie zakonisht do me shume kohe te evolucionoje se sa ju mund te mendoni, nese evolucioni nuk eshte artificialisht I detyruar si ne rastin tuaj) nga nje kafshe, ne me shume ose me pak, qenie qe mendon. Keto qenie ishin inteligjente aq sa per te mos vdekur ne milionat vite ne vazhdim, sepse ata mesuan te ndryshonin sjelljen e tyre , ata jetonin ne shpella ne vend qe te jetonin ne natyren e ftohte dhe ata mesuan te perdornin gure dhe dege si mjetet e tyre te para dhe perdorimin e zjarrit si ndihme per ti ngrohur ata – vecanerisht tju ngrohte gjakun I cili ishte shume I rendesishem per te jetuar. Gjate 20 milione vieteve keto specie u ndane nga natyra ne 27 lloje speciesh (fatkeqesisht speciet ish-reptiliane ishin te prirur te ndanin veten e tyre ne me shume ose ne me pak menyra te pallogjikshme, ne nen-specie, gjate procesit te evolucionit. Ju mund ta shikoni kete qarte ne numrin e panevojshem dhe te larte te specieve kafshe-dinosaure ne kohet e hershme) dhe atje ishin shume (kryesisht primitive) luftra ndermjet ketyre nen-specieve per dominim.
Natyra nuk ishte shume miqesore ndaj nesh dhe aq sa ne dime nga 27 nen-specie, 24 prej tyre ishin zhdukur ne luftrat primitive dhe ne evolucion, sepse organizmi I tyre dhe mendja e tyre nuk ishte aq e zhvilluar sa te mbijetonte dhe (si arsye kryesore) ata nuk ishin ne gjendje te ndryshonin temperature e gjakut te tyre ne menyren e duhur nese klima ndryshonte. 50 milione vite pas luftes dhe pas perfundimit te dinosaureve, vetem tre (tani edhe teknologjike) specie te avancuara reptiliane mbeten ne kete planet bashke me te gjithe kafshet e tjera me te uleta. Nepermjet kryqezimit natyral dhe artificial keto tre specie u bashkuan ne nje specie reptiliane dhe nepermjet manipulimeve te inventuara gjenetike, ne ishim ne gjendje per te “eliminuar” gjenet e ndara ne strukturen tone gjenetike. Sipas histories dhe besimit tone, kjo ishte koha kur raca jone reptiliane – sic ju me shikoni mua sot – u krijua nga perdorimi I inxhinierise gjenetike. Kjo ishte rreth 10 milione vite me pare dhe evoluciono jone ndali ne kete pike (aktualisht ka patur disa ndryshime te vogla ne ndryshimin e fizikut tone ne nje pamje me shume humane dhe te ngjashme me gjitaret, gjate moshave ne vazhdim, por perseri ne nuk I kemi ndare ne nen-specie.) Ju e shikoni, ne jemi nje race e vjeter ne krahasim me llojin tuaj, qe kercente neper peme dhe ngjasonte me majmunet, nderkohe qe ne shpikem teknologjine, kolonizuam planete te tjere ne kete sistem, ndertuam qyetete te medha ne kete planet (te cilet u zhduken pa lene asnje gjurme) dhe inxhineruam gjenet tona, ndersa gjenet tuaja vazhdonin te ishin ato te kafsheve.
10 milione vite me pare “Simianet” e vegjel filluan te rriten dhe ata erdhennga pemet, poshte ne toke (po e them perseri, per shkak te ndryshimit te klimes – vecanerisht ne ate quajturim kontinentin Afrikan.) Por ata evolucionuan shume ngadale nga menyra e evolucionit normal ten je gjitari dhe nese asgje e jashtezakonshme kishte ndodhur ne llojin tuaj, ne nuk do te ishim ne gjendje te uleshim ketu dhe te flisnim sepse une do te ulesha ne shtepine time te rehatshme dhe moderne ndersa ju do te uleshit ne shpellen tuaj te veshur me gezof, duke u perpjekur te zbulonit sekretet e zjarrit – ose ju ndoshta do te uleshit in njerin nga kopshtet tona Zoologjike. Por gjerat jane zhvilluar ndryshe dhe ju tani besoni qe jeni “kurora e krijimit” dhe ju mund te uleni ne shtepine tuaj moderne, kurse ne duhet te fshihemi dhe te jetojme nen tokes dhe ne zonat e largeta. Rreth 1.5 milione vite me pare, nje tjeter specie aliene erdhi ne Toke (ishte cuditerisht e para specie qe prej 60 milione vjetesh. Kjo do te jete me shume e cuditshme per ju nese ju do te dinit se sa specie jane ketu sot.) Interesi I kesaj specie humanoide - ju I quani sot ata “lllojim” - nuk ishin materialet e paperpunuara dhe bakri, per cudine tone ishin majmunet-humanoide te paavancuar. Pavaresisht pranise tone ne kete planet, alienet vendosen te “ndihmojne” majmunet te evolucinonin pak me shpejt, per tju sherbyer atyre ne ate ardhmen sin je lloj race-skllave ne luftrat ne vazhdim. Fati I specieve tuaja nuk ishte vertet I rendesishem per ne, por ne nuk pelqenim prezencen e “lllojim” ne planetin tone dhe ata nuk e pelqenin prezencen tone ne “kopeshtin zoologjik” me te ri te planetit te tyre keshtu qe gjenerata juaj e 6 dhe e 7 ishte arsyeja per nje lufte ndermjet tyre dhe nesh. Pershembul, ju mund te lexoni per ate lufte pjeserisht ne librin tuaj qe ju quani “Bible” ne ne menyre pershkruese te cuditshme. E verteta reale eshte nje histori e veshtire dhe e gjate. A duhet te vazhdoj? – ‘Dosjet e Lacerta’

Informacioni I marre nga ky website: http://www.luisprada.com/prote cted/the_lacerta_files.htm





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorina.D - http://sq.yourliterary.com/vepra/Te+tjera/%22Dosjet+e+Lacerta%22/1317


Vepra te ngjashme
"Dosjet e Lacerta"
Lloji: Te tjera
Reptilianet e Tokes se Brendshme ...
E keni jeten nga ne...
Lloji: Analize letrare
E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani. Ishte nje shok i vertete p...
kafshet shtepiake
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendoj...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...
Ese
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera am...
udhetimi ne mars
Lloji: Pershkrim
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Mars...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Fjalim Politik
Lloji: Tekst argumentues
Une kryetarja e ardhshme e Bashkise Te nderuar zonja dhe zoterinj . Ju falenderoj per pjesemarrj...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...


Komentet e fundit!

Emri: vjollca
Email: voca-01@hotmail.com
Komenti: Shum e gjat...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.