Data e postimit: 2017-02-05 18:41:27
Shikime: 8038
|
|
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
Ecjen mos ndalo !
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ecjen ti mos ndalo!Vazhdo sikur ke lindur dje e snjeh njeri te gjallë sikur sje lenduar kurrë e sdin qka është loti e dhimbja .Njerzit i hanë zemrat e njeri-tjetrit me dhembë te harreses ,harro edhe ti.Gjitha ato fatkeqsi mbledhi e kthej ne forcë e mesim ,të pret nje rrugë e gjatë per ta kaluar.Kam ndegjuar qe udhetimet e medha fillojn me nje hap e asnje pune nuk mbaron pa e filluar .Eshte momenti yt!Ne ate rrugë qe je nisur nese shehë ndonje ndryshim mos ngjall nostalgji për te kaluaren ,ajo dashuri qe dikur lindi per ty ne kopshtet e luleve me te bukura sot lere te vdes ne kopshte me therra e te pashkelura...mbase ndryshe sbën.Ecjen joo ti mos ndalo,koken lartë e zemer gurë ,dorzimi si ka hije zonjushave,sikur femija te ndalonte qe ne rrezimin e tij te par sdo kishte mesuar kurrë te ecte .Zi mund tia dalësh! Nese ke dyshimi e ske njeri per te të ngushlluar kujtoje atë qe ka thenë Viktor Hygo! Njemijë ne mbetshin do mbes dhe vet por edhe njëqind ne mbetshin nuk tundem kurrsesi i dhjeti do jem po qese mbeten dhjetë e ne mbetë veq një "Une do jem ai ".
Nje ese e shkurtet e punuar nga unë me shpresen se do ju hyjë në punë dhe te mesoni diqka nga kjo ese ,Mesazhi im per të gjith ju qe e lexoni eshte qe mos te heqni dorë kurrë nga gjerat qe deshironi ti arrini sepse per derisa merrni frym gjithqka eshte e mundur! Edhe une ju binda kesaj! Fat per te gjith ju ..Shqipjaaa
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Shqipe - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+filozofik/Ecjen+mos+ndalo+%21/5565
Vepra te ngjashme
Vetmitari
Lloji: Tekst filozofik
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si di...
|
Kur iki larg...
Lloji: Tekst filozofik
Hapsire e pamatshme kohore.Fjal te pathena kurr.Fytyra qeniesh te cuditshme.Sy depertues kureshtar.P...
|
Monolog
Lloji: Tekst filozofik
Ditë?A ka ditë dhe për mua ? Jo-jo më mirë natë. Mos trazo përsëri asgjë.Mos i trazo ujëra...
|
Imagjinata e syve
Lloji: Tekst filozofik
Sikur te shihni permes syve te mi, nuk e di a do frikesoheshit nga horrori i fshehur ne erresiren fr...
|
Erresire !!!
Lloji: Tekst filozofik
Erresire!....Ngado qe hedh kembet erresire.cfare do qe me sheh syri; erresire.A mos;jam e vetme???MO...
|
Nje dite e zymte
Lloji: Tekst filozofik
Qielli i vrenjtur brenda shpirtit te tij mban nje lendim te madh. Drejtesia do te bjere mbi njerezi...
|
Absurditet
Lloji: Tekst filozofik
Gezuar njerez te kesaj bote! Gezuar… A eshte valle fjala e duhur? Sigurisht, eshte ajo cka i urojm...
|
|
boys&girls
Lloji: Tekst filozofik
SHESH SHIKOJME VETEN NE PASQYR EDHE THEMI SE JEMI TBUKRA APO JEMI TSHEMTUARA. NA PELQEN NJE DJAL DHE...
|
Po M'dhemb
Lloji: Tekst filozofik
Po m 'dhemb
N'fakt
Po m'dhemb kur kohen e çmume, dhurat prej Zotit nuk e investon per vedin po ...
|
Fshehja e Personali...
Lloji: Tekst filozofik
Personaliteti im,po si mund ta pershkruaj ate,po te me duhej ta pershkruaja do te duhej te perdorej...
|
dashuria e rinis
Lloji: Tekst filozofik
E di, ne si njerez qe jemi apo si krijesa me e persosur ne bot gabojm dhe mesojm urrejm e dashurojm,...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|