Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6837
Data e postimit: 2019-04-22 21:09:38
Shikime: 2732
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 0

Titulli: dashuria e rinis

Lloji: Tekst filozofik
Tema: dashuria e rinis
Autori: Rinora Mehmetaj
Shkolla: jo flm
Klasa: joflm
Qyteti: Gjakov
E-mail: rinora.3006@outlok.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E di, ne si njerez qe jemi apo si krijesa me e persosur ne bot gabojm dhe mesojm urrejm e dashurojm, tradhtojm e falim. Ndersa une sonte ne kete nat te bukur me henen e shendritshme ,yjet vezullues dhe me nje got vere afer meje edhe nje qiri te vendosur mbi tavolinen time prej druri do te tregoj ate dashurin time te par .E di qe ne kete jet kemi 3 periudha te paharruara 3 periudhate mbushura plot me kujtime e me dashuri;Periudha e femijeris.Peridha e rinis dhe ajo periudh qe te gjith do ta perjetojm eshte periudha e pleqeri. Por une do tju tregoj vtem per piudhen e rinis .Do tu tregoj sesi e perjetova dashurin e par cafr ndejva dhe cfar kuptimi kishte per mua fjala;'TE ZGHOHEN FLUTURAT NE STOMAK'.
HISTORIA FILLON KETU;
Ishte nje dit e bukur pranvere une si gjithmon isha e hareshme thell ne shpirt une sapo isha zgjuar dhe dola ne ballkon.Po shikoj ajsht ,po shikoja qytetin i cili me rrethonte me ndertesa te larta e me rrug te
panumerta por kesaj here nuk po dexhoja cicirimat e zogjeve por po dexhoja zhurmen e veturave te cilat dukeshin se po fluturonin nga gezimi.Mesa dukej gjithcka e dinte se sot do te ishte nje dit teper e vecant per mua .Nje dit e cila do te me ndryshon teteresisht jeten dhe do te ma ndryshonte mendjen.Ishte dita kur une perejetova dashurin e par ishte dit kur une do ta shenoja ne pjesen e vecant te kujtimeve
te mija qe i ruaja ne zemer dhe ne shpirt njekohesisht qe nga femijeria.Ishte dita ku une rash ne kok e kemb ne dashuri me nje djalosh te pashem i cili punonte matan rruges.Nuk e di ne fillim as une nuk arrija ta kuptoja se cfar po ndodhte me mua zemra filloi te me rrihte shpejt pa ndaluar as edhe per nje sekond te vtetem,shiki im i cili e beja ne koh koh te shkurter filloi te mos hicej nga ai vend nuk mund tia hicja syt as edhe per nje minut te vetem .Derisa po e shikoja me huti mbremja kishte mberritur dhe une nuk e kisha vrejtur .Ishte koha qe te mbaronte puna dhe ai qe te ikte per ne shtepi.Une e lumtur jashtezakonisht dhe e dashururar marrezisht hyra ne shtepi .Menjeher pas darkes shkova te filja e lusja zotin qe ta shihja perseri neser dhe kehstu ndodhi .Kaluan ditet dhe une medoja se isha vetem une e dashuruar marrezisht tek ai me doli qe edhe ai te jet dashuaruar ne mua .Pasi mora vesh nuk mund te flija nga gezimi .Ditet kalonin dhe ne te dy vtem e dahsuronim me shum se kurr njeri-tjerin.Dashuria ime per te me dukej sikur me benete njeriun me te fuqishem ne bot ndjenat e mia per te me benin me guximtare se kurr ndersa bukuria e tij e rrall me bente budallaqe te ter shikimi e buzeqeshja e tij tereheqese me benin te tijen komplet.Nuk e dija nese edhe une kisha ato karakteristika te cilat i kishte ai ai.Por une sdoja tia dija doja ta kisha per vete.Ditet kalonin dhe une mezi e prisja mengjesin dhe ta shikoja ndersa punonte .Ditet kalonin dhe fillova ta kutptoja se kjo dashuri asnjeher sdo bashkohej dhe kto dy zemra asnjeher sdo beheshin nje.Nuk e kutpoja arsyen por vetem e ndieja kete gje . Tani edhe pse jam ne mosh mendoj dhe e kujtoi ende ate dashuri te par qe ekisha perjetuar.E dua arsyen por nuk mund ta gjej une do ta kerkoj dhe nje dit do ta gjej e kur taa gjej shpresoj te mos jet teper von.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rinora Mehmetaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+filozofik/dashuria+e+rinis/6837


Vepra te ngjashme
koha
Lloji: Ese filozofike
E di.Ne si njerz duam urrejm, gabojm, dashurojm, veprojm por ne shumicen e rasteve pendohemi.Jo pe...
Ndjena dhe endrra e...
Lloji: Ese filozofike
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
Deshira
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
Mendohu gjithmon pa...
Lloji: Tregime dashurie
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte di...
Nje miqesi e paharr...
Lloji: Tregim
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
dashuria e pare
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Dahuria e par! Pranvvera sapo kishte shpalosur batanijen e saj,plot ngjyra dhe aromra magjepsese,me...
Miqesia
Lloji: Thirrje
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkoll...


Komentet e fundit!

Emri: Fakullteti letersis
Email: fakulltetiiletersistiran@outlook.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: rinora
Email: f@outlook.com
Komenti:


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.