Data e postimit: 2018-12-06 17:40:32
Shikime: 3291
|
|
Likes:
5
Dislikes:
1
Titulli:
Vetmitari
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si dieta për trupin.Por edhe dieta një kufi e ka.Nëse abuzon me të,bëhet e dëmshme.E megjithatë unë vazhdoj të rri vetëm.Rri e mendoj.Rri e kujtoj.Ndonëse nuk kam moshë që të jetoj me kujtime.Por diçka më pengon të dal nga skuta ku jan fshehur.Ndoshta vegimi yt.Ndoshta mirazhet e së shkuarës.Më pëlqen të ëndërroj e të parashikoj me detaje jetën time.Dhe pastaj lutem që çdo gjë të më ecë,siç e mendoj,siç e dëshiroj.Por jeta nuk është ëndërr.Dhe ngjarjet nuk rrjedhin si ëndërr.Kudo shoh zhgënjim.Zemra ime kërkon ngrohtësi.Shpirti im kërkon shpirt.Po ku t'i gjejë?Nga t'ia nis? I kam humbur të gjitha.Pse Zot më ndëshkove kaq rëndë.Çdo gjë është e neveritshme.Dua qetësi.Të lutem Zot mos më tradhëto.Falmi mëkatet edhe këtë herë.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+filozofik/Vetmitari/6619
Vepra te ngjashme
Ecjen mos ndalo !
Lloji: Tekst filozofik
Ecjen ti mos ndalo!Vazhdo sikur ke lindur dje e snjeh njeri te gjallë sikur sje lenduar kurrë e sd...
|
Nje dite e zymte
Lloji: Tekst filozofik
Qielli i vrenjtur brenda shpirtit te tij mban nje lendim te madh. Drejtesia do te bjere mbi njerezi...
|
Monolog
Lloji: Tekst filozofik
Ditë?A ka ditë dhe për mua ? Jo-jo më mirë natë. Mos trazo përsëri asgjë.Mos i trazo ujëra...
|
Absurditet
Lloji: Tekst filozofik
Gezuar njerez te kesaj bote! Gezuar… A eshte valle fjala e duhur? Sigurisht, eshte ajo cka i urojm...
|
dashuria e rinis
Lloji: Tekst filozofik
E di, ne si njerez qe jemi apo si krijesa me e persosur ne bot gabojm dhe mesojm urrejm e dashurojm,...
|
Po M'dhemb
Lloji: Tekst filozofik
Po m 'dhemb
N'fakt
Po m'dhemb kur kohen e çmume, dhurat prej Zotit nuk e investon per vedin po ...
|
Erresire !!!
Lloji: Tekst filozofik
Erresire!....Ngado qe hedh kembet erresire.cfare do qe me sheh syri; erresire.A mos;jam e vetme???MO...
|
Po me dhemb
Lloji: Tekst filozofik
Po m 'dhemb
N'fakt
Po m'dhemb kur kohen e çmume, dhurat prej Zotit nuk e investon per vedin po ...
|
Kur iki larg...
Lloji: Tekst filozofik
Hapsire e pamatshme kohore.Fjal te pathena kurr.Fytyra qeniesh te cuditshme.Sy depertues kureshtar.P...
|
Imagjinata e syve
Lloji: Tekst filozofik
Sikur te shihni permes syve te mi, nuk e di a do frikesoheshit nga horrori i fshehur ne erresiren fr...
|
Fshehja e Personali...
Lloji: Tekst filozofik
Personaliteti im,po si mund ta pershkruaj ate,po te me duhej ta pershkruaja do te duhej te perdorej...
|
Ne mund te bejme nd...
Lloji: Tekst filozofik
Ne vijmë në këtë botë si qenie krejt të lira dhe të pafajshme,sic cdo femije tjeter.Kemi ardh...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|