Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7941
Data e postimit: 2022-05-03 20:52:03
Shikime: 964
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Fshehja e Personalitetit

Lloji: Tekst filozofik
Tema: Fshehja e Personalitetit Tim
Autori: Rea Latifi
Shkolla: Iliria
Klasa: 8-2
Qyteti: Prishtine
E-mail: latifirea88@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Personaliteti im,po si mund ta pershkruaj ate,po te me duhej ta pershkruaja do te duhej te perdoreja 1000 terme sepse ka disa pjes te saj qe i fsheh ne vetvete qe askush nuk i dua ti di.Personalitetin tend duhesh ta zbulosh ne momente te duhura dhe ateher kur te nevojitet sepse pse te mos e mbajm te fshehte ose ndonjeher mendoj shfaqe beju vetvetja por smundem ta zbuloj sekretin qe ia kam premtuar vetes qe sdo ja thoja askujt dhe sdo e zbuloja sepse kjo ishte nje sekret apo nje pjes e personalitetit tim qe druhesha ta zbuloja dhe mendoja e mendoja qe ta mbaj ne veten time ne shpirtin time qe askush te mos e perdorte si mjet kunder meje e nje fakt i mire qe ta fshehja ate pse ta vuaj nje dhimbje me te tjeret kur do e mbaja ne personalitetin tim dhe vetem une ta qaja e te gjeja nje rrugzgjidhje me mendjen time andaj them fshehi pjeset e tua te rendesishme ne personalietin tend,fshehe ate.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rea Latifi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+filozofik/Fshehja+e+Personalitetit/7941


Vepra te ngjashme
shpirti binjak
Lloji: Leter
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhur...
Identiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem em...
Per ty....
Lloji: Leter
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete sit...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
Dashuri E Shkaterua...
Lloji: Poezi dashurie
Mos me thir me Per Ty jam e vdekur Le te te vrasin lotet Qe per ty kam derdhur Le te te vrasin...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
Jeta e trishtuar
Lloji: Tregime dashurie
Shpresoj se as kush nuk ka dashuri te ketidhë. Nuk mundem ta shikoj ne sy nuk mundem ti them se sa...
Shoqeria e sotme
Lloji: Romane
Teksa rendja neper germja enderroja qe te viNte ajo kohe qe edhe une te flisja per shoqerin,por nuk ...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Kur dikush te trajt...
Lloji: Ese pershkruese
U ndjeve keq??? Nuk fole. Pse heshte? Pse u shmange? Pse u mbylle ne vetvete? Pse? Pse? Pse? Cjane k...
me shpetoi jeten
Lloji: Tregime dashurie
E Thjesht...Por per moshen time, me rreqethet trupi kur e kujtoj...^_^ Ateher isha budallaqe Ta...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.