Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7950
Data e postimit: 2022-05-19 01:36:05
Shikime: 1995
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Dashuria ime e pare

Lloji: Tekst informativ
Tema: Seks
Autori: Anonim Tusha
Shkolla: Faik Konica
Klasa: 10C
Qyteti: Tirane
E-mail: moselexokte@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ishte 2019. Kete histori sia kam treguar kujt e sdo ja tregoj sa te jem gjalle. Prandaj po e shkruaj ketu. Ate dite dola nga mesimi fshehurazi si zakonisht kur shoh qe te vendi im sekret mbrapa shkollee po rrinte nje djale diku te 1.90 me flok dhe sy te zinj sterr. Vetem qukat e pakta neper faqe ja zbusnin tiparet. Ai po fikte dhe ndizte cigaret nga paketa e tij Marlboro Gold dhe kur me pa mua rrotulloi syte. Gjithmone e kam pas urryer vetem prej faktit se mendonte se ishte mbi te tjeret. Ai ishte narcisti me i madh qe kam njohur e sbesoj se do njoh nje njeri aq te dashuruar me veten sa ai. Skishte faj ama. Kishte tipare aq bukur te nderthurura bashk sa po mos ta dija clloj personi ishte do kisha rene brenda qe me shikim te pare. Ju afrova ti kerkoja nje cigare dhe megjithse me nenqeshi ma afroi cigaren te buza. Ma ndezi dhe me tha ta vija doren ne zemer “si nacu” . Un zbertheva dy kopsat e para te kemishes se uniformes “nga vapa” dhe ne vend te zemres preka gjoksin. “Se ke aty zemren” me tha me neglizhencen me te madhe. “Aty e kam,” - i thash. “Ja a do ta prekesh dhe ti?” I mora doren dhe ja mbeshteta te gjoksi im i bute. “Goxha te madhe e paske zemren” me tha dhe lepiu buzen posht. Te them te drejten, mua me shum se cdo gje me eksitoi aroma e tij. Nje perzierja e kolonjes dhe aromes te barit. Kombinimi perfekt. E terhoqa andej per nga nje qoshe e mbuluar dhe i zbertheva te tera kopsat e kemishes. Ai ishte i shkathet, e dinte vet se cfare te bente. E mbeshteta trupin tim me te vetin dhe po i ferkohesha qe ti krijohet ereksion. Funksionoi sepse po ndjeja nje lloj “tubi te trashe dhe forte” qe mbeshtetej te stomaku im. Po i ferkoja penisin pa ja zberthyer akoma xhinset nderkoh qe ai luante me gjoksin tim. Po ndodhte gjithcka shum shpejt por po me shijonte. Isha shum e lagur dhe isha e sigurt se lengjet e vagines time po pikonin. Ai nxori dy gishta dhe i futi posht fundit tim. Skishte kenaqesi me te madhe se gishtat e tij te gjate duke u futur brenda dhe jashte vagines time qe po pikonte. Ishim te dy shum te eksituar. Sdurova dot dhe u ula ne gjunj duke i dhen shenj qe te zberthente xhinset por ai donte qe ta beja un. Ula zinxhirin dhe i preka karin. Po e ferkoja pa i hequr akoma breket. Ishte shum i fort dhe e dija qe ai donte ta fuste brenda pidhit tim dhe te me shkatrronte mu aty ne shkoll. I ula mbathjet dhe cte shifja. Ishte penisi me i madh dhe i trashe qe kisha par ndonjeher. Lepiva majen dhe nisa te lag te gjith karin me peshtyme. Pasi e laga e mora te gjithin ne goje dhe pse mezi ma nxinte. Ai po rrotullojte syt dhe po renkonte leht pasi po e shijonte gojoren time. Pjesen qe sma nxinte goja ja merrja me dor. Me tha te ulesha te preri i tij si nje vajze e mire. Ai u ul te shkalla dhe me mori siper. Un u ula te prehri i tij perball me te dhe ai me ngriti fundin larte nderkoh qe me thithte gjoksin. Isha e etur per karin e tij dhe vagina ime ishte me e lagur se kurre. I hipa mbi kar dhe ai e futi karin brenda une ulerita nga dhimbja dhe kenaqesia. Po ndjeja penisin e tij gjigand deri ne mushkri. Ai e fuste dhe e nxirte, ndonjehere dhe na reshkiste . Penetronte brenda meje dhe un i mbyllja gojen vetes qr mos te me degjonin nxenesit e tjere. Po hidhesha mbi kar si mbreteresh dhe ai po me qinte aq fort sa mendoja se sdo mundesha te ecja me. Skishim prezervativ por un gjithsesi e lash qe nje pjes te spermes ta derdhte brenda meje dhe nje pjese ta derdhte te cicat. U prishem te dy. Ai ishte djali i dyt me te cilin kisha kryer marrdhenie. Pas ksaj dite ne takoheshim rregullisht dhe ai me qinte barbarisht ne cdo cep te shkolles dhe te tiranes. Lidhja jone mori fund kur morrem vesh se ishim kushurinj te dyte.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonim Tusha - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+informativ/Dashuria+ime+e+pare/7950


Vepra te ngjashme
Seksi me shokun e k...
Lloji: Tregime erotike
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte d...
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
Ne zyre
Lloji: Tregime erotike
AJO DITE NUK KISHTE ASGJE TE NDRYSHME SE DITET E TJERA,SI CDO DITE U NGRITA NE MENGJESET HERET,TE BE...
Nje miqesi e paharr...
Lloji: Tregim
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
seksi me motren
Lloji: Tregime erotike
isha ne dhome vetem dhe po shihja porno nderkohe qe po i bija mr dore.Mu duk sikur po degjoja hapa n...
me shpetoi jeten
Lloji: Tregime dashurie
E Thjesht...Por per moshen time, me rreqethet trupi kur e kujtoj...^_^ Ateher isha budallaqe Ta...
dashuria e pare
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Dahuria e par! Pranvvera sapo kishte shpalosur batanijen e saj,plot ngjyra dhe aromra magjepsese,me...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
Ndjena dhe endrra e...
Lloji: Ese filozofike
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me...
histori dashurie
Lloji: Tregime erotike
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te ...
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.