Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7257
Data e postimit: 2020-05-06 15:43:41
Shikime: 7431
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 3

Titulli: Kronike Roze

Lloji: Tekst informativ
Tema: Dua Lipa
Autori: Elsika Murrizi
Shkolla: Gjimnazi 'Miti Zoi Zaka ' Divjake
Klasa: XI-2
Qyteti: Divjake
E-mail: elsikamurrizi16@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kronike Roze
Dua Lipa nuk i mban lotët teksa flet për gjendjen e coronavirusit: Do ta lansoj më herët albumin me shpresën t’ju sjell pak lumturi

Dua Lipa shpërtheu në lot ndërsa njoftoi ndryshime në turneun dhe albumin e saj të ardhshëm në mes të pandemisë coronavirus.
Në një lidhje direkte me fansat e saj në rrjetin social Instagram të hënën, këngëtarja 24-vjeçare zbuloi se do të shtynte datat e turneut në Mbretërinë e Bashkuar dhe në Evropë, por shpresonte të sjellë një lumturi për fansat duke afruar datën e publikimit të albumit të saj të dytë.
Dua kishte planifikuar ta publikonte albumin e saj të dytë “Future Nostalgia” më 3 prill, por njoftoi që ajo e kishte afruar datën e lansimit për 27 mars, shkruan DailyMail.
Duke iu shtuar emocionet, Dua përgjatë videos në Instagram tha: “Shpresoj se do ju sjell lumturi dhe shpresoj se ju bënë të buzëqeshni, dhe shpresoj t’ju bëj krenarë”.
Duke këmbëngulur që turneu i saj gjithashtu do të rifillonte sa më shpejt që të ishte e mundur, ajo njoftoi: “Asgjë nuk është anuluar – koncertet janë shtyrë për shëndetin dhe sigurinë e të gjithëve”.

Dua Lipa kishte planifikuar nxjerrjen e albumit të ri “Future Nostalgia” më 3 prill, por do ta bëjë më herët (Foto: Dua Lipa/Instagram)
“Datat e reja për Mbretërinë e Bashkuar dhe Evropën do të vijnë nesër, në orën 10:00 të mëngjesit në Londër, ku unë do të njoftoj për datat e reja”, shtoi tutje Dua.
Ylli fitues i Çmimeve Grammy gjithashtu njoftoi se solo-kënga e saj e ardhshme, “Break myheart”, dhe videoklipi i saj muzikor do të dalë më herët se që ishte planifikuar, më 25 mars.
Ajo tha: “Jam e emocionuar sepse është këngë e fortë, është ritmike”.
“Dhe megjithëse kënga vjen nga një vend me të vërtetë i lumtur, unë jam duke shkruar për faktin që jam e dashuruar dhe jam aq e emocionuar, dhe aq e lumtur”, tregoi ajo.
Dua ka praktikuar distancën sociale mes pandemisë globale të coronavirusit dhe është duke jetuar në banesën e saj në Londër me të dashurin, Anwar Hadid.
Çifti janë bashk që nga qershori i vitit të kaluar.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elsika Murrizi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+informativ/Kronike+Roze+/7257


Vepra te ngjashme
Pershkrimi i nje nj...
Lloji: Tekst pershkrues
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare ,...
Agamemnoni dhe Akil...
Lloji: Ese krahasuese
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kan...
Evropa dhe ne
Lloji: Ese shpjeguese
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në ...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Masha ariu lepuri d...
Lloji: Analize letrare
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një d...
Ese : 28 Nëntori -...
Lloji: Ese vleresuese
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita k...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
E vërteta
Lloji: Ese shpjeguese
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vog...
Rihanna
Lloji: Ese pershkruese
Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), ...
Nje faqe ditari
Lloji: Leter
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulu...
Paraja nuk blen gji...
Lloji: Ese argumentuese
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj pa...
Dashuria
Lloji: Tekst pershkrues
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për fa...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.