Te nderuar motra e vellezer, burra dhe gra, te moshuar e femije!
Jeni ju ata qe duhet te mbroni thesaret e kombit tuaj!
Vetem ju duhet te kujtoheni se kombi ku jetoni nuk duhet te cenohet! Te gjithe se bashku me krenari mbi supe duhet ta ruajme kete gje te cmuar qe kemi, pra identitetin (shqiptar) kombetar! Jemi nje grup i madh i qendrueshem njerezish qe gjithmone kemi qene nje popull paqedashe, me virtyte e cilesi per tu vleresuar! Jemi ne, ata qe perfaqesojme kete komb, me tiparet e simbolet e tij. Cdo njeri ka te drejten e nje kombesie.
Njeriu mund te fitoje shtetesine e vendit ku jeton, por kombesine asnjehere.
Himni i flamurit tone duhet respektuar e jo shkelur.
Ne jemi komb me kulture dhe si te tille duhet te sillemi! Duhet te dime qe ai ka unitet historik, gjuhesor e kulturor. Ky eshte vendi ku po rritemi e kemi lindur. Duhet te jemi krenare qe jemi shqiptare!
Por pa harruar ta mbrojme ate!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Babi
Lloji: Thirrje
BABI
SOT ESHTE 14-SHKURTI
KUR IKE TI NGA KJO BOTE
DASHURIA IME ISHE TI
LAMTUMIRE TE THASHE ...
Jonada
Lloji: Thirrje
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek V...
Miqesia
Lloji: Thirrje
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni...
Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkoll...
Koment i shkurtet
Lloji: Thirrje
Sedi si tia nis!
Ka shume qe thone se jane shume mire e te lumtur ne jeten e tyre
dhe per momenti...
Ekuacioni
Lloji: Thirrje
Mx+Ix-Qx+Ex-Sx+Ix-Ax-<3x
Eshte shume i theshte....
Komentet e fundit!
Emri:
anna d
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
ose me sakte , shqiperia eshte nje vend i rene ne humnere i cili nga goditjet apo tronditjet gjate rruges i kane sjelle fundin si shtet ku ky shtet me zor mund te riparohet.
Emri:
anna d
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
aaaaaaaa disa fjali jane genjeshtra dhe ne nuk duhet te jemi krenare qe jemi shqipetare sepse shumica e gjerave qe kane ndodhur kane qene negative. kombi yne eshte i mbushur plot pisllek, me plot korrupsioniste, me plot hajdute, egoiste, kriminele e me shume e me shume gjera te tjera qe sdua ti permend se te iken truri. pa me thuaj per ca duhet te jemi ne krenare? mos valle per shqiperine e mbytur nga pislleku, nga korrupsionistet, genjeshtaret, hajdutet, prostitutat, egoistet, te pacipet qe enden rrugeve? po jo moj zemer jo se shqiperia eshte nje vend i mbytur ne borxhe, nje vend i mbytur nga cdo gje e keqe, prandaj qe une nuk jam fare krenare qe jam shqipetare apo per shqiperine. ky eshte mendimi im.