Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8146
Data e postimit: 2023-09-16 15:54:11
Shikime: 462
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Miqesia

Lloji: Thirrje
Tema: Miqesia
Autori: XXXXX
Shkolla: xxxxxx
Klasa: XXXXXX
Qyteti: xxxxx
E-mail: xxxxxxxxxxx***@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni...
Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time.
.....
Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetur dhe folem per pak por pas asaj dite nuk i eshte pergjigjur me mesazheve te mija .....
Une kisha shume mall per te ...doja te ndaja shume gjera me te dhe ...ne qastin me te keq ...ne qastin kur kisha me shume nevoje per te ajo me bllokoi nr. dhe me theu zemren.....ajo me la vetem .....dikur kisha dashuri per te ndersa sot e gjithe dashuria eshte kthyer ne urrejtje nese ndonjehere e lexon kete tradhtare dua te te them ...... te te vije turp per ate qe bere.
Me ke perdorur cdo minut cdo dite .....mendoja se kisha gjetur shpirtin tim binjak por paskam qene shume budallaqe ....
Te gjitha detyrat qe te kam quar dite e nate me dashuri cdo sekret qe kam ndare me ty .....ti.....ti nuk e di se cfare eshte miqesia
Une e kisha kuptuar me mijera here edhe me pare por ti ..... ti prape e mohoje ......thoje se nga ato fjale po te thyhej zemra ......epo sot me eshte thyer mua zemra me te vertete .....
Ti nuk meriton asgje te mire nga askush ....
Ti nuk i meritoje sjelljet e mira nga une ....
TI JE PER TE ARDHUR KEQ.....KE RENE KAQ POSHTE
Un nuk mund te te urrej V.N ...une ndjej vetem keqardhje per ty

Me zemer te thyer nga R.N



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     XXXXX - http://sq.yourliterary.com/vepra/Thirrje/Miqesia/8146


Vepra te ngjashme
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
Keng
Lloji: Poezi personale
Feeling feeling apo e ndjen ti aromen time ?feeling,zemra ime ka shum dyshimeeee. Isha une larg une...
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...
Miqesia
Lloji: Poezi personale
MIQESIA Miqesia eshte gjeja me e bukur ne bote dhe asnjehere e kote duhet te kesh pak dashuri ...
dashuria ime
Lloji: Poezi dashurie
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
"I Them Vetes"
Lloji: Poezi dashurie
I them vetes si ka mundesi te jesh kaq e zgjuar Nuk e di si do t'ia beja po te mos te te kisha shoq...
Enderrat e mia
Lloji: Poezi peizazhi
Sa do te doja nje zane te isha Dhe nje shkop magjik te kisha Te floturoja ku te doja E gjith bote...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.